Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش «نماینده» علی اکبری عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص قاچاق دام مولد از کشور، گفت: دام مولد به عنوان سرمایه ملی و ذخیره ژنتیکی کشور محسوب می‌شود، قاچاقچیان دام مولد به دنبال سوداگری و سودجویی هستند و به کشور خیانت می‌کنند.

قیمت گوشت قرمز با توجه به میزان واردات نباید افزایش داشته باشد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار داریم نهادهای ناظر، مرزبانی، وزارت کشور و وزارت جهاد کشاورزی قاچاق دام مولد از کشور را کنترل و مدیریت کنند، تصریح کرد: بخش از افزایش قیمت‌ گوشت قرمز در بازار ناشی از التهابات و جو روانی است، با توجه به میزان واردات گوشت قرمز منجمد و گرم و همچنین دام زنده نباید نباید افزایش قیمت محسوسی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرانی گوشت قرمز ناشی از جو روانی است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جو روانی موجود در جامعه باعث بروز بخش زیادی از افزایش قیمت گوشت قرمز شده است و مبنای منطقی و اقتصادی ندارد.

لبنیات دام‌های سبک وارد بازار نمی‌شود

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه قاچاق دام مولد نمی‌تواند تاثیری در میزان تولید لبنیات داشته باشد، خاطرنشان کرد: لبنیات تولیدی کشور عمدتا از دام‌های سنگین مانند گاو تامین می‌شود لبنیات دام‌های سبک خود مصرفی است و دامداران بخش محدودی از آن را وارد بازار می‌کنند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: گوشت وارداتی لبنیات نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 750629

دیگر خبرها

  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • تحریم‌های غرب چه تاثیری بر صادرات روسیه داشت؟
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد