Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان مسابقه بزرگ کشوری نشریه دیواری بحرکرم معرفی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم، در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ نشریه دیواری بحر کرم گفت: این مسابقه سراسری  از سوی دبیرخانه کانون های مساجد قم و با همکاری ستاد عالی کانون های مساجد کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم ادامه داد: مسابقه بزرگ نشریه دیواری بحرکرم ویژه برنامه بزرگداشت دهه کرامت ،میلادباسعادت حضرت امام رضا(ع)و حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

 

وی با اشاره به مبانی وکلیات طرح گفت: سیاست کلی طرح بحرکرم معرفی موقعیت زمانی وشرایط خاص زندگی ائمه معصومین میباشد که به فراخور زمان اجرای طرح که  معمولا تابستان (طرح اوقات فراغت)میباشد،به موضوعات مختلف پرداخته است.

 

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد:امسال با توجه به تقارن برگزاری طرح اوقات فراغت با ایام دهه کرامت این مسابقه مزین به نام حضرت امام رضا(ع) و خواهر گرامیشان،حضرت فاطمه معصومه(س) بود.

 

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در ایام میلاد این دوبزرگوار هدف اصلی این طرح پرداختن به حوادث زمان زندگی ایشان،ایجاد شناخت بیشتر با ائمه اطهار،شهدا و...بود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم گفت: این طرح در سالهای گذشته با موضاعاتی مانند نیمه شعبان،میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز برگزار شده است وباتوجه به استقبال بسیار خوب استانهای مختلف کشور این طرح  مجددا برگزار شد.

 

وی تصریح کرد:یکی از نکات قابل توجه در سالهای اجرای این طرح حضور خوب ومحسوس اهل سنت وهمچنین ارسال آثار خوب از استانهای سیستان وبلوچستان،کردستان ،کرمانشاه و...بود.

 

وی تشکیل هسته های پژوهشی جهت انجام کارگروهی درمسجدبرای آشنایی بیشتر با اهلبیت(ع)،توجه به کارهنری درمساجدجهت جذابیت برنامه های فرهنگی، تولید محتوای علمی از آثار برگزیده طرح در راستای تجلیل از آثار برتر،آشنایی شرکت کنندگان بامنابع ومآخذ اسلامی، انس والفت شرکت کنندگان باسیره وشخصیت اهلبیت(ع)، توجه به اهمیت کارگروهی بانظارت یک مربی درمسجد، تقدیر ازشرکت کنندگان بانصب این نشریات در مسجد محل وتشویق اهالی مسجد،ایجاد رقابت در عرصه امور علمی ومذهبی از جمله اهداف این طرح بود.

 

وی افزود: حدود 700 نشریه از سراسر کشور به دبیرخانه رسید که پس از داوری 18 نشریه به عنوان نشریات برتر در سال 97 انتخاب شدند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب آیت الله مومن خبرگزاری شبستان استان بوشهر مومن آمریکا عتبات عالیات گام دوم انقلاب مجلس نشریه دیواری بحر کرم نشریه بحر کرم بحر کرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند

آئین اختتامیه ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، آیین اختتامیه کنگره ملی شعر خلیج فارس با حضور جمعی از شاعران سراسر کشور، مسئولان استانی در شهرستان هندیجان، اسکله بحرکان در خلیج فارس برگزار شد.

اسامی برگزیدگان کنگره ملی شعر خلیج فارس به شرح زیر است:

در بخش کلاسیک: قاسم بای از رامیان استان گلستان، سحر شعبانی از هندیجان و فاطمه سلیمان‌پور از قم به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش اصلی شعر سپید: سارا شجاعی از اهواز، معصومه سادات شاکری از نیشابور موفق به کسب رتبه اول و دوم شدند. در این بخش هیچ اثری حائز رتبه سوم نشد.

خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است

در بخش ویژه کلاسیک نیز داوران هیچ اثری را حائز رتبه ندانستند.

لیلا سپهری از بندر امام‌ خمینی (ره) و پویا اقرایی از اهواز به ترتیب رتبه اول و دوم بخش بخش ویژه سپید را از آن خود کردند و هیچ اثری در این بخش حائز رتبه سوم نشد.

در بخش آزاد این کنگره نیز اثر علی اکبر آغاسیان از تهران و در بخش گویشی اثر کلثوم ستاوی از شوش برگزیده شدند.

در این رویداد ادبی شاعران برگزیده سروده‌های خود در وصف خلیج فارس خوانش کردند.

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان