Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@11:19:38 GMT

چه کسانی مجریان سال تحویل تلویزیون هستند؟

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۵۶۷۸

شبکه های مختلف تلویزیونی در روزهای منتهی به پایان سال برنامه های ویژه ای را برای مخاطبان خود در نظر می گیرند تا لحظات آغازین سال جدید از قاب تلویزیون در کنار مردم باشند اما نکته مهم در این میان،انتخاب مجریان لحظه سال تحویل برنامه ها است که مورد توجه برنامه سازان تلویزیون و مخاطبان قرار دارد.

امسال به دلیل تقارن شب میلاد حضرت علی(ع) با روز پایانی سال برنامه های ویژه سال تحویل رنگ و بوی دیگری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادی عیدانه ساعات آغازین سال به همراه مناسب خجسته این روز برنامه های امسال را متفاوت کرده است و تمام شبکه های صدا و سیما در تلاش هستند تا با بهترین کیفیت بتوانند رضایت مخاطبان خود را به دست آورند.

شبکه یک: علی ضیا یک هفته زودتر به آنتن می آید

برنامه «فرمول یک» که امسال به طور روتین عصرها مهمان مخاطبان شبکه یک بود، قرار است از ۲۵ اسفند با نام ویژه برنامه سال تحویل با اجرای علی ضیا به روی آنتن برود. این برنامه که با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تهیه شده است، به کمک مردم چهره سال را در حوزه مردمی و اجتماعی معرفی خواهد کرد.

به نظر می رسد این برنامه با دست پر به استقبال بهار خواهد رفت و زمزمه حضور چهره های مختلفی از جمله  مسعود شجاعی، علی دایی، رضا صادقی، کتایون ریاحی، مهتاب کرامتی و میترا حجار در این برنامه مطرح شده است. نکته جالب در مورد این برنامه، بیلبوردهای شهری در سطح تهران است که به معرفی و  انتخاب چهره سال پرداخته اند. علی ضیا سال گذشته نیز اجرای تحویل سال شبکه یک را در قالب برنامه «یکِ یک» بر عهده داشت.

شبکه دو: محمد سلوکی یکی از گزینه‌های سال تحویل

به احتمال زیاد شبکه دو امسال هم همانند سال گذشته محمد سلوکی را به عنوان اجرای برنامه تحویل سال در نظر دارد. سلوکی که سال گذشته به همراه ژیلا صادقی ویژه برنامه سال تحویل را به روی آنتن شبکه دو برد. اما این موضوع قطعی نیست و شاید شبکه دو نسبت به سال گذشته به دنبال ایده جدید و متفاوت با مجری دیگر باشد.

شبکه سه: میدان رقابت میان «حالا خورشید» و «عصر جدید»

داغ ترین رقابت مجریان اما هر سال در شبکه سه اتفاق می افتد و امسال نیز رضا رشیدپور،احسان علیخانی و محمدرضا گلزار گزینه های اجرا برای ویژه برنامه تحویل سال این شبکه هستند. برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور که با موضوعات داغ صبحگاهی جایگاه ویژه ای را در میان برنامه های اجتماعی شبکه سه پیدا کرده یکی از کاندیداهای برنامه پایان سال است. در این بین اما احسان علیخانی که به تازگی با برنامه «عصر جدید» به شبکه سه آمده است بیشترین بخت را برای اجرای برنامه تحویل سال دارد.

شبکه سه احتمالا با برنامه تفریحی سرگرمی علیخانی به استقبال بهار خواهد رفت و لحظات تحویل سال را در همان استودیو برنامه «عصر جدید» به روی آنتن خواهد برد. مهمترین ویژگی برنامه سال تحویل شبکه سه حضور مهمانان برگزیده مرحله اول شرکت کنندگان «عصر جدید» خواهد بود و در کنار آن ها نیز چهره های تلویزیونی و سینمایی به برنامه خواهند آمد.

شبکه چهار: متفاوت تر از همیشه

شبکه چهار سال گذشته برنامه ویژه ای را از شهر کاشان به روی آنتن برد و محمدصالح اعلا نیز پس از تحویل سال در استودیو برنامه «چشم شب روشن» میزبان مخاطبان این شبکه شد. برنامه «چشم شب روشن» که میزگرد فرهنگی شب های شبکه چهار محسوب می شود امسال هم در شب های نوروز مهمان مخاطبان این شبکه خواهد شد. اما نکته قابل توجه در شبکه چهار حضور چهره های متفاوت به عنوان مهمان خواهد بود. مسعود ده نمکی که امسال دو برنامه را در شبکه چهار سیما اجرا کرد احتمالا از مهمانان ویژه برنامه شبکه چهار خواهد بود.

شبکه پنج: احتمال حضور حمید گودرزی با تیم پنج ستاره

شبکه پنج که امسال با مسابقه «پنج ستاره» آخر هفته ها را مهمان مخاطبان بود به نظر می رسد با همین عوامل در حال تدارک یک ویژه برنامه برای تحویل سال با اجرای حمید گودرزی هستند.

محمدحسین رضوی تهیه کننده این برنامه پیش از این خبر تدارک این برنامه برای شب های نوروز را داده بود. این تیم برنامه ساز امسال نیز همچنین تجربه تولید برنامه شب یلدا را در کارنامه دارد که در آن از حضور مهمانان مختلفی از سینما و تلویزیون بهره برده شده است.

شبکه شما: رادیو شب با منصور ضابطیان

شبکه شما سال گذشته با ویژه برنامه «عید شما مبارک» سه روز مانده به نوروز به روی آنتن شبکه شما رفت که اجرای آن را منصور ضابطیان بر عهده داشت. این برنامه با حضور مهمانان مختلفی از جمله محمد بحرانی و محمد صوفی لحظات متنوعی را رقم زد که ارتباط های زنده با مراکز استان ها هم در میانه برنامه انجام می شد. امسال هم به نظر می رسد تیم برنامه ساز رادیو شب با اجرای منصور ضابطیان لحظات تحویل سال را در شبکه شما اجرا خواهند داشت و ویژه برنامه این شبکه را به روی آنتن می برند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تلویزیون صدا و سیما شهرداری تهران مهتاب کرامتی تحویل سال رقابت محمدرضا گلزار رضا رشیدپور نوروز سینما و تلویزیون ایام نوروز تحویل سال تلویزیون علی ضیا رضا رشيدپور مجریان تحویل سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند

اعتمادبه‌نفس، ویژگی‌ای است که همه‌ ما آن را تحسین می‌کنیم و آرزوی داشتنش را داریم.

به گزارش روزیاتو، اما بسیاری از ما برای دستیابی به آن به این جمله‌ معروف عمل می‌کنیم که «تا وقتی که نتوانسته‌ای چیزی را به واقعیت تبدیل کنی، به آن وانمود کن»؛ بنابراین تعجبی ندارد که در بحث اعتماد به نفس بسیاری از اوقات واقعیت آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد. گاهی در زیر آن تصویر مطمئن به خودی که از یک شخص می‌بینیم، در حقیقت، فردی مردد به خود و طالب تأیید دیگران وجود دارد.

با این حال، تشخیص این موضوع ساده نیست. حتی کسانی که بسیار بااعتماد به نفس به نظر می‌رسند هم ممکن است در جنگی درونی درگیر باشند که ما از آن به کلی بی خبریم.

پس از کجا می‌توانیم متوجه این موضوع شویم؟ چند رفتار هست که این افراد اغلب از خود نشان می‌دهند.

در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

۱- کمالگرا هستند

تصور کنید که با یکی از همکاران تان که به داشتن اعتماد به نفس بالا معروف است، بر روی پروژه‌ای کار می‌کنید. به نظر می‌رسد که او همه چیز را تحت کنترل دارد و همیشه کاری عالی از خود ارائه می‌دهند.

با این حال، در این همکاری نزدیک متوجه می‌شوید که او زمان زیادی را صرف بررسی کار خود، اصلاح ریزترین جزئیات و نگرانی برای نقص‌های جزئی‌ای می‌کند که کس دیگری متوجه آن‌ها نمی‌شود.

شاید عجیب به نظر برسد، اما این حد از کمالگرایی اغلب می‌تواند نشانه‌ی این باشد که یک شخص در ظاهر بااعتماد به نفس، اما در درون به دنبال تأیید دیگران است.

روانشناسان علت کمالگرایی را مطمئن نبودن از خود و ترس از تأیید نشدن، تمسخر شدن و طرد شدن می‌دانند.

به عقیده‌ی آن ها، فشار‌های درونی مانند میل به جلوگیری از شکست یا قضاوت منفی، افراد را به کمالگرایی سوق می‌دهد.

دلیل کمالگرایی گاهی می‌تواند تلاش برای اثبات ارزشمندی خود به دیگران و به دست آوردن تأیید آن‌ها باشد. نیاز به انجام بی عیب و نقص همه چیز ممکن است ریشه در ترس از قضاوت یا نقد شدن داشته باشد. افراد کمالگرا با مطمئن شدن از بی نقص بودن ریزترین جزئیات، امیدوارند که جلوی هر گونه بازخورد منفی‌ای که می‌تواند اعتماد به نفس آن‌ها را درهم بشکند را بگیرند؛ بنابراین اگر با شخصی رو به رو شدید که بااعتماد به نفس به نظر می‌رسید، اما وسواسی و سختگیر بود، ممکن است معنایش این باشد که اعتماد به نفس او صرفاً ظاهری است.

۲- همیشه پیش از تصمیم گیری به نظر دیگران نیاز دارند

تا به حال شخصی را دیده اید که با وجود اینکه بااعتماد به نفس به نظر می‌رسد، اما دائماً دنبال نظر یا تأیید دیگران است؟

همانطور که احتمالاً حدس زده اید، این نشانه‌ی ظریف، اما رایجی از مطمئن نبودن از خود است.

این نیاز به نظر یا تأیید دیگران می‌تواند در مورد شغل، تصمیمات یا حتی ظاهر باشد.

گرچه لزوماً چیز بدی نیست، چون همه‌ی ما گاهی به اندکی تأیید دیگران نیاز داریم. اما اگر این امر تبدیل الگویی مداوم شود، ممکن است به نیازی عمیق‌تر برای تأیید شدن اشاره داشته باشد.

۳- انتقادپذیر نیستند

برای بسیاری از افراد پذیرش انتقاد کاری دشواری است، اما نه لزوماً به این خاطر که آن‌ها نیازی به بهبود و اصلاح در خود نمی‌بینند، بلکه به این دلیل که در درون شان از هر انتقادی که ممکن است مؤید ترس آن‌ها از به اندازه‌ی کافی خوب بودن باشد، واهمه دارند.

روانشناسان می‌گویند کسانی که اعتماد به نفس بسیار پایینی دارند، حساسیت شدیدی به هر نوعی از انتقاد، اصلاح یا نصیحت و توصیه دارند، حتی اگر چیزی که می‌گویید سازنده و کاملاً درست باشد.

۴- دائماً در شبکه‌های اجتماعی پست می‌گذارند

همه‌ی ما گهگاه به اندکی تحسین و تأیید دیگران نیاز داریم.

با این حال، برخی افراد به ظاهر بااعتماد به نفس، میل ناسالمی به این امر دارند؛ و اگر بخواهند که همیشه بااعتماد به نفس به نظر برسد، نمی‌توانند از همه‌ی اطرافیان شان طلب تأیید کنند. چرا که باعث برملا راز درونی شان می‌شود؛ بنابراین چطور باید این مشکل را حل کنند؟

احتمالاً با کمک بی نقص‌ترین وسیله‌ی ساخته شده تاکنون برای دریافت تأیید دیگران یعنی شبکه‌های اجتماعی.

شبکه‌های اجتماعی باعث عادی شدن رفتار‌های تأیید طلبانه‌ی نسبتاً ناسالم شده اند.

مادربزرگ خود را در جوانی تصور کنید که با وسواس زیادی عکسی از خود تهیه کند و نسخه‌های زیادی از آن عکس را با همراه این یادداشت برای تمام دوستانش ارسال کند: «دوستش داری؟ لطفاً باخبرم کن.»

عجیب به نظر می‌رسد، درست است؟ اما این در واقع همان کاری است که بسیاری از افراد امروزه در دنیای دیجیتال انجام می‌دهند.

شبکه‌های اجتماعی به ویژه برای کسانی که در درون شان به دنبال تأیید دیگران هستند می‌تواند فضایی برای دستیابی به این هدف فراهم کند. آن‌ها ممکن است که دائماً درمورد موفقیت ها، ماجراجویی‌ها یا حتی اتفاقات روزمره شان پست بگذارند، به این امید که بتوانند لایک و کامنت و شِیر دیگران را به دست آورند.

با این حال، روانشناسان معتقدند این امر می‌تواند باعث تشدید رفتار‌های تأیید طلبانه و تلاش‌های ناسالم برای گرفتن تأیید دیگران شود. به علاوه، این تأیید طلبی‌های افراطی مشکل اصلی و ریشه‌ای فرد را برطرف نمی‌کند، چرا که تأییدی که شخص به این شیوه از دیگران دریافت می‌کند، تأییدی بیرونی است.

پژوهش‌ها هم ارتباط میان فعالیت بیش از اندازه در شبکه‌های اجتماعی با پایین بودن اعتماد به نفس را اثبات کرده است؛ بنابراین اگر با شخصی مواجه شدید که دائماً در شبکه‌های اجتماعی پست می‌گذارد، این امر ممکن است نه صرفاً میل او به اشتراک گذاری، بلکه شیوه‌ی او برای دریافت تأیید دیگران باشد.

دیگر خبرها

  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد