Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@12:51:47 GMT

سارق خودروهای پراید در کاشان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۵۷۶۱

رکنا: فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری سارق خودروهای پراید در کاشان نیز خبر داد و گفت: طی بازجویی از متهم وی انگیزه خود را تهیه و فروش مواد مخدر عنوان کرده است.

به گزارش رکنا، نهادهای نظارتی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور افزایش کیفیت خدمت رسانی به شهروندان شبانه روز آماده دریافت پیام های مردمی است، ۱۹۷ یکی از سامانه های نظارتی است که به نحوی رابط مردم و ناجا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علی پورکاوه در گفت و گو با خبرنگار مهر، به افزایش ۶۸ درصدی تماس شهروندان کاشانی با سامانه ۱۹۷ خبر داد و اظهار داشت: دفتر نظارت همگانی مکمل مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ است و بر همین اساس همان گونه که این مرکز باید در زمان مشخص پاسخگوی نیازهای مردم باشد، دفتر نظارت همگانی نیز بر حسن عملکرد مامورین و یگان های ناجا نظارت و مراقبت داشته باشند.

رسیدگی به اشکال در عملکرد پلیس وظیفه سامانه نظارتی ۱۹۷

وی با بیان اینکه دفتر نظارت همگانی سعی دارد تا برخورد پلیس با مردم محترمانه، دلسوزانه و مخلصانه باشد، افزود: دفتر نظارت همگانی وظیفه دارد تا اگر اشکالی در عملکرد پلیس مشاهده شد وارد عمل شده و به موضوع رسیدگی کند که افزایش تماس با این سامانه نشان دهنده اعتماد مردم و عملکرد قابل قبول این سامانه در کاشان است.

فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه طی ۱۱ ماهه گذشته تماس با سامانه نظارت همگانی ۱۹۷ نسبت به سال قبل ۶۸ درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: مردم کاشان از طریق این سامانه نظارتی نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در مورد عملکرد پلیس اعلام کردند.

۲۲ درصدتماس ها با سامانه ۱۹۷ مربوط به تقدیر از کارکنان ناجاست

وی گفت: در طول این مدت ۲۲ درصد تماس ها مربوط به تقدیر و تشکر از کارکنان ناجا، ۲۸ درصد انتقاد، دو درصد شکایت و ۲۸ درصد درخواست بوده و ملاقات مردمی در محافل عمومی به صورت مستمر در سال جدید استمرار داشته است.

دستگیری سارق خودروهای پراید در کاشان

پورکاوه از دستگیری سارق خودروهای پراید در کاشان نیز خبر داد و افزود: طی اعلام چند فقره سرقت خودرو پراید در کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت که با اقدامات فنی سارق به هویت محمد-الف ۲۷ ساله شناسایی شد.

وی با بیان اینکه سارق طی عملیات ضربتی کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد، ابراز داشت: طی بازجویی از متهم انگیزه خود را تهیه و فروش مواد مخدر عنوان کرده و تاکنون به پنج فقره سرقت اعتراف کرده تحقیقات کماکان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس سرقت مواد مخدر پلیس سرقت مواد مخدر اخبار حوادث متهم پراید کاشان فروش مواد مخدر دستگیر شد عکس فیلم مرد زن جوان ازدواج خودکشی خانواده کشف من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد