Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دور برگشت اولین دوره لیگ دراگون بوت آقایان به میزبانی بوشهر با حضور ۱۱ تیم در کمپ قایقرانی دهکده گردشگری بوشهر در دو مسافت ۵۰۰ متر و ۲۰۰ متر برگزار شد تا قهرمان اولین دوره لیگ دراگون بوت آقایان مشخص شود.

در مسافت ۲۰۰ متر تیم هیات انزلی اول شد سکان بوشهر به مقام دوم رسید و پتروشیمی کردستان در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مسافت ۵۰۰ متر هم پتروشیمی کردستان بر سکوی قهرمانی ایستاد کارن کاسپین بابلسر نایب قهرمان شد و هیات قایقرانی انزلی در جایگاه سوم ایستاد.

به این ترتیب تیم هیات قایقرانی انزلی قهرمان اولین دوره لیگ دراگون بوت آقایان شد، تیم پتروشیمی کردستان نایب قهرمان مسابقات و کارن کاسپین بابلسر با مدیریت اسداله اتابکی در جایگاه سوم ایستاد.

امیر نصرالهی، اسماعیل رستم نژاد، امیرحسین اسماعیل پور، عباس حسنی، میثم مختاری، حنظله نصیرنیا، علی رضا قصابیان، میلاد غلامزاده، محمد رضی نتاج، محسن صالحیان، علی تیرگر، پویا صمدی، عباس دکلان، شهرام گرجی، محسن دشتی، مصطفی توکلی، حسین خواجه کلایی و مهرداد صمدی قایقرانان تیم قایقرانی کارن کاسپین در مسابقات لیگ کشوری بودند.

سعید صمدنژاد و میعاد صادقی هم سکاندار و درامر تیم بودند و عباس مطلبی، پویا صمدی و امین موسوی هم به ترتیب به عنوان سرپرست، سرمربی و مربی در کنار تیم کارن کاسپین بابلسر، فعالیت می‌کردند.

انتهای پیام/ک


دارگون بوت بابلسر بر سکوی سومی کشور قرار گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قایقرانی مسابقات قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • ببینید | تصاویری از بازداشت اراذل و اوباش قمه به دست در بابلسر
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند