Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه‌ترین آلبوم کیهان کلهر و گروه «رامبرانت تریو» نوازنده جهانی موسیقی کشورمان ازامروز با عنوان «هنوز پاییز است» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

 «رامبرانت تریو» گروه سه نفره هلندی است که پیانو، درامز و کنترباس سازهای اصلی آن را تشکیل می‌دهند و از مهمترین و موفقترین آنسامبل‌های جز هلند به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبوم هنوز پاییز است حاصل همکاری و خلق موسیقایی این تریو با کیهان کلهر است. آلبوم از دو قسمت اصلی تشکیل شده که بخش اول کمانچه و در بخش دوم کلهر از ساز ابداعی شاه‌کمان استفاده می‌کند. این در حالی است که فضای ملودی‌ها بیشتر در مایه شوشتری و اصفهان گردش دارد.

«مقدمه – بداهه گروهی»، «دانه پای شبنم» اثر تونی اورواتر، «هفت پاره» اثر کیهان کلهر، «هنوز» بر اساس بداهه گروهی، «نیاز «اثر آرا دینکجیان آثاری هستند که در قسمت آلبوم با عنوان کلی «پگاه» منتشر شده است. در بخش دوم نیز قطعات «مقدمه» بر اساس بداهه گروهی، «پاییز» اثری بر پایه موسیقی فولکلور ارمنی، «باد پاییز» اثر تونی اورواتر و «کوتاه ترین داستان بلند» اثر رامبرانت فرایش با عنوان کلی «شامگاه» منتشر شده است.

کیهان کلهر نوازنده کمانچه، رامبرانت فرایس نوازنده فورته پیانو و پارمانیوم، تونی اورواتر نوانزده ویولونه و کنترباس، وینسنت پلانیه نوازنده سازهای کوبه ای گروه نوازندگان آلبوم «هنوز پاییز است» را تشکیل می دهند. ضبط آلبوم  نیز استودیو فاتوریا موزیکا کشور آلمان با صدابرداری تیمن زینکان صورت گرفته و کیهان کلهر و تونی اورواتر کار میکس، امید نیک بین مسترینگ، مهدی جوادی نسب طراح گرافیک، محمد مرادی عکس جلد و پویار اسدیان کار چاپ و تولید آلبوم را انجام داده اند.

این اثر متعلق به موسسه فرهنگی هنری «نغمه سا آواز» با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از امروز  در دسترس مخاطبان قرار گرفته است./مهر 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اینکه از محل صادرات ۵۰۰ هزار تن محصول تولیدی در سال ۱۴۰۲، ۴۰۰ هزار میلیون دلار ارزآوری برای کشور حاصل شده است، گفت: دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت برای تولید محصولات باکیفیت امسال به بهره‌برداری می‌رسد که نقشی مهم در تکمیل زنجیره ارزش و توسعه سبد صادراتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شانا، فرهاد امین‌دهقان در نشستی خبری که ظهر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه) با حضور اصحاب رسانه در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برگزار شد، بیان کرد: این شرکت سال گذشته با ۱۰۰ درصد ظرفیت، ۷۴۶ هزار تن تولید محصول داشته که از این مقدار ۵۰۰ هزار تن آن به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به تمرکز این شرکت برای به‌دست آوردن بازار آفریقا گفت: این شرکت هم‌اکنون محصولات خود را به ۱۱ کشور دنیا از جمله هند، چین، امارات،‌ کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی صادر می‌کند.

مدیرعامل نفت سپاهان با تأکید بر اینکه تولید محصولات باکیفیت در نفت سپاهان در اولویت اصلی قرار دارد،‌ افزود: این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن پایه در منطقه خاورمیانه، کیفیت را به جای تنوع محصولات سرلوحه کار خود قرار داده است.

امین‌دهقان در تشریح گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد: شرکت نفت سپاهان پارسال ۲۴۰ هزار تن محصول را در بازار داخل عرضه کرد.

پیشرفت ۹۰ درصدی ۲ پروژه مهم صادراتی نفت سپاهان

وی همچنین از بهره‌برداری از دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پروژه‌های FRW (پارافین‌های مدیکال گرید) و TDAE (تولید روغن فرآیند سبز) هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل نفت سپاهان همچنین از تشکیل معاونت طرح و توسعه برای استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: هدف از همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، افزون بر افزایش کیفیت محصولات، تولید محصول خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهینامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.

به گزارش شانا، شرکت نفت سپاهان از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده روغن پایه گروه یک در خاورمیانه است و سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن روغن و انواع فرآورده مازاد بر نیاز کشور را به کشورهای شرق آسیا، هند، امارات و... صادر می‌کند.

دیگر خبرها

  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند