Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر افزایش مراکز توزیع گوشت مرغ و قرمز با قیمت مصوب گفت: افزایش مراکز عرصه گوشت قرمز و مرغ التهابات ایجاد صف‌های طولانی را در شهر بوشهر فروکش کرده است. ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ابوذر دهدار صبح امروز در نشست با مسئولان اجرایی استان بوشهر با انتقاد از مشکلات اقتصادی در جامعه اظهار داشت: مردم از گرانی‌های موجود در عذاب هستند که بخش عمده آن ناشی از افزایش میزان نقدینگی و خاصیت تورم‌زایی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در فرایند تولید مشکلی در کشور وجود ندارد افزود: افزایش میزان نقدینگی در جامعه و افزایش تورم سبب کاهش میزان خرید مردم شده و در حالی که در فرایند تولید در سطح کشور مشکلی وجود ندارد اما مردم قدرت خرید چندانی ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر بهره جستن از ظرفیت بانک‌ها تصریح کرد: این شرایط فقط با اصلاح رویه‌های کلان بانکی مقدور است هر چند نیاز است که دولت چتر حمایتی خود را بر سر دهک‌های جامعه بیشتر بگستراند.

دهدار با اشاره به صف‌های ایجاد شده برای دریافت گوشت قرمز و مرغ تصریح کرد: اگر مجریان با یک برنامه ریزی مناسب و افزایش مراکز پخش، اقدام به توزیع این دو کالای اساسی می‌کردند ضمن جلوگیری از  تشکیل این صف‌ها کرامت مردم نیز حفظ می‌شد.

وی عنوان کرد: هر چند شورای شهر بوشهر فاقد جایگاه اجرایی بوده اما به عنوان نمایندگان مردم در یک پارلمان محلی تلاش می‌کند که مشکلات مردم را بدون هیاهوی رسانه‌ای به گوش مسئولان برسانند .

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تاکید کرد: این پیگیری‌ها سبب شد تا هم اینک شاهد افزایش مراکز عرصه گوشت قرمز و مرغ بوده‌ایم که التهابات ایجاد صف‌های طولانی را فروکش کرده است.

دهدار با اشاره به اینکه در صورت برنامه‌ریزی و تدبیر مناسب توسط مسئولان، این نوع صف‌ها برای دریافت کالاهای نیازی  ایجاد نمی‌شود گفت: مردم به خوبی می‌دانند که کشور وارد یک جنگ اقتصادی شده و نیاز است با صبوری اجازه ندهند دشمن از این شرایط سوء استفاده کند.

بازارچه کارآفرینی بانوان بوشهری با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد راه‌اندازی شد روزانه 35 تن مرغ تنظیم بازار در استان بوشهر توزیع می‌شود سهمیه گوشت مرغ استان بوشهر بر اساس قیمت مصوب افزایش یافت

وی بیان کرد: همه اعضاء شورای شهر از همین مردم هستند و مشکلاتی که در حوزه گرانی کالا ایجاد شده را به خوبی درک می‌کنند و با تحلیل این مشکلات، آن بخشی که با یک مدیریت کارآمد قابل حل شدن است را به مسئولان دولتی پیشنهاد و برای اجرای آن به شکل کارشناسی اصرار می‌ورزند.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود

احمد بنافی در دیدار با مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر اظهار کرد: ایجاد نیروگاه برق خورشیدی مختص مصارف شرکت سیمان دشتستان یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد خط تولید دوم این شرکت نقش مهمی در افزایش تولید و تقویت اشتغال خواهد داشت که پیشنهاد می‌شود این موضوع دنبال شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: آماده همکاری در راستای توسعه و تقویت شرکت سیمان دشتستان و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان دشتستان هستیم.

بنافی تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و در دشتستان برای تحقق عملی شعار سال از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی گفت: طرح‌های تولیدی و صنعتی و اشتغالزا در دشتستان حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده