Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از معرفی روشی نوین برای درمان تومورهای بدخیم و لاعلاج مغزی در روزهای آینده توسط این دانشگاه خبر داد و گفت: محققان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای نخستین بار در دنیا توانستند روش درمان تومورهای بدخیم مغزی را ابداع کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد آقاجانی در حاشیه مراسم رونمایی از دستگاه آنالیز سنگ‌های سیستم ادراری با روش «اسپکتروسکوپی مادون‌قرمز» در مرکز تحقیقات بیماری‌های کلیوی و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بهره‌گیری از استادان مجرب، اخیراً به یک روش پیشرفته برای درمان تومورهای بسیار بدخیم و صعب‌العلاج دست پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیمارانی که دچار تومورهای بسیار بدخیم هستند، از این روش مدرن بهره‌مند می‌شوند، افزود: این روش در درمان تعدادی از بیماران نتایج خوبی به همراه داشته و در روزهای آینده خبر کامل آن در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: یکی از بیماری‌های صعب‌العلاج، تومورهای بدخیم مغزی هستند که برخی از این تومورها در حال حاضر هیچ درمان مؤثری ندارند.

آقاجانی این نوید را داد که به‌زودی اخبار خوش بیشتری از درمان و تشخیص به‌موقع بیماری‌های غیر واگیر از سوی مراکز تحقیقاتی و اساتید دانشگاه معرفی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تومور مغزی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم

به گزارش صدای ایران، رئیس دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که دانشجویان اخراجی آمریکایی حامی فلسطین را در این دانشگاه بورسیه می‌کند.

سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در حمایت از مردم غزه و محکومیت اقدام دولت آمریکا نسبت به اساتید معترض گفت: دانشجویانی که به دلیل اعتراض به عملکرد صهیونیست‌ها از دانشگاه‌های اروپا و امریکا اخراج شده‌اند را پذیرش می‌کنیم. 

وی افزود: برای این دانشجویان بورسیه تحصیلی در نظر گرفته‌ایم و هزینه آموزش، خوابگاه و اسکان را به طور کامل تقبل می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی خاطرنشان کرد: همچنین از دانشجویان فلسطینی که در زندگی‌شان دچار مشکل شده‌اند نیز حمایت ویژه می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد