Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خدمات لشکر 41 ثارالله کرمان بر تارک افتخار ایران اسلامی می‌درخشد.

وی با بیان اینکه تاریخ دفاع مقدس خدمات لشکر ظفرمند ثارالله کرمان را فراموش نکرده و نمی‌کند گفت: این لشکر در حدود 25 عملیات دفاع مقدس حضور داشته و سخت‌ترین کارها را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه عملیات بدر سرشار از جانفشانی رزمندگان لشکر 41 ثارالله کرمان است یادآور شد: خدا می‌داند که حجم زیاد خمپاره‌ای در آن منطقه عملیاتی می‌آمد اما لشکر ثارالله حضور موثر داشت.

وی با بیان اینکه عبور از اروند یک اقدام عملیاتی بی‌بدیل بود که به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی انجام شد افزود: امروز می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که سردار قاسم سلیمانی به یک فرمانده بزرگ در جبهه مقاومت تبدیل شده ‌و رزمندگان اسلام و شهدای ما دشمن را خار و ذلیل کردند.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه یک هزار و 319 شهید دانش‌آموز از استان کرمان تقدیم انقلاب شده است گفت: این دانش‌آموزان به قرآن و مکتب اهل‌بیت(ع) ایمان داشتند.

وی با بیان اینکه از مجلس شهیدان باید بهره گرفت و یاد بگیریم که جوانان دیروز مومن‌ترین جوانان این جامعه بودند افزود: یادمان باشد آنچه که ما را در دوران دفاع مقدس سرافراز کرد دیانت و معنویت جوانان آن روز بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه سنگر را نباید رها کرد چرا که دشمن ما را رها نکرده است گفت: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس در سنگر خود از سرما یخ زدند و جان باختند اما سنگر را رها نکردند.

وی با بیان اینکه درس ایستادگی، مقاومت و نترسیدن را باید از شهدا آموخت و در مقابل دشمن سست نشویم عنوان کرد: دشمنان این نظام و انقلاب به نابودی اسلام فکر می‌کنند و به جز این راضی نیستند.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه مقاومت و بصیرت حضرت زهرا(س) الگوی رزمندگان اسلام شد و بزرگ‌ترین عملیات دفاع مقدس با رمز "یا زهرا" آغاز شد و پیروز شدیم گفت: دفاع زهرا(س) دفاع از حریم ولایت و امامت بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب را نباید رها کنیم گفت: اگر ما در سایه‌سار ولایت نبودیم امروز هیچ اثری از انقلاب اسلامی نبود.

وی با بیان اینکه روایت حماسه‌های شهیدان ما بسیار مطلوب است اما مطلوب‌تر تبیین اهداف شهداست که در پیروی از ولایت فقیه رفتند یادآور شد: امام وعده مقام و مال به رزمندگان نداد بلکه آدرس فلاح و رستگاری به رزمندگان داد و شهدا به سمت این آدرس رفتند.

غیب‌پرور با اشاره به اینکه انقلاب و کشور ما با وجود جوانان مومن، انقلاب و ولایی به دنیا صادر شده است، بیان کرد: کرمان نخستین استانی است که برای دومین بار اجلاسیه شهدا برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه کرمان اولین موزه دفاع مقدس در کشور را احداث کرد که نشان از هوشمندی کرمانی‌هاست گفت: شهدا را رفیق خود قرار دهید و با آنها حرف بزنید و برکت آن را در زندگی خود ببینید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی