Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان بن به بیستمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مسگرانی در گفت و گو با عصرهامون اظهار کرد: در بیستمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان ۴۰۸ ناشر و نمایندگی انتشارات شرکت دارند که ۲۴ ناشر نیز از داخل استان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این نمایشگاه تعداد 83هزارو ۴۴۲ عنوان کتاب در ۲۴۰ غرفه ارائه خواهد شد.

به گفته مسگرانی؛ طبق برنامه ریزی انجام شده بیش از ۲۰ برنامه جانبی نیز در حاشیه این نمایشگاه اجرایی خواهد شد که تجلیل از برترین های پنجمین دوره کتاب سال استان، اجرای موسیقی سیستانی و بلوچستانی، شعر خوانی، تجلیل از خانواده های شاهد و ایثارگر و رونمایی از چندین عنوان کتاب جزو این برنامه ها است.

وی ادامه داد: شعرخوانی و اجرای گروه شاهنامه خوان بانوان، سخنرانی فریده اوکاتی و رونمایی از کتاب گویش سیستانی ایرانی و اجرای ویژه برنامه های شاد جزو مواردی است که در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) اجرایی می شود. 
وی خاطرنشان کرد: همچنین قرار است کتاب اسناد محرمانه کنسولگری بریتانیا در سیستان و قائنات، کوروش نامه، حکایت بلوچ محمود زند مقدم و کتاب چاره ترس در این نمایشگاه رونمایی شود.

شایان ذکر است بیستمین نمایشگاه کتاب سیستان و بلوچستان عصر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و سایر مسئولان استانی در محل نمایشگاه دائمی زاهدان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان