Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@17:05:09 GMT

رئیس هئیت فوتبال استان البرز انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۷۳۷۳

رئیس هئیت فوتبال استان البرز انتخاب شد

با رای مجمع عمومی هئیت فوتبال استان البرز منصور بیک وردی رئیس هئیت فوتبال استان البرز شد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجمع انتخاباتی هئیت فوتبال استان البرز  پیش از ظهر امروز با حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای مجمع برگزار شد.

برادران از حضور در انتخابات ریاست هیئت فوتبال خراسان‌رضوی انصراف داد9 نفر برای شرکت در انتخابات هیئت فوتبال البرز ثبت نام کردندعدم صلاحیت یکی از رای دهندگان سبب ابطال انتخابات هیئت فوتبال البرز شد

در این مراسم که منصور بیک‌وردی، مصطفی سعیدی سیرایی و مجید دودانگه داوطلب بودند مصطفی سعیدی سیرایی به نفع منصور بیک وردی انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع 19 رای اعضای مجمع منصور بیک وردی با 17 رای رئیس هئیت فوتبال استان البرز شد و مجید دودانگه هم دو رای را کسب کرد.

انتهای پیام/ش

R41451/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی

شهردارحمیدیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد گفت: بلوار شهید حاج حسن دشتی در شهر حمیدیا قرار دارد که یکی از ورودی‌های شهر یزد به شمار می‌رود.
الله وردی با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که بلوار شهید دشتی دارد، بار ترافیکی آن است افزود: چهارراه امیرالمومنین (ع) یکی از نقاطی است که طرح آن تهیه و پس از اختصاص بودجه به آن، این چهارراه به تقاطع غیر همسطح تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه اولین بریدگی بلوار شهید دشتی بار ترافیکی زیادی را به دنیال دارد، گفت: بزودی این بریدگی حذف و دوربرگردان مناسب و استانداردی حوالی بوستان ناجی ایجاد خواهد شد.
شهردارحمیدیا ادامه داد: البته در راستای کاهش بار ترافیکی در این بلوار نیز تقاطع غیر هم سطحی دیده شده که بلوار جهاد را به پل خلیج فارس و بلوار مدرس متصل می‌کند.
الله وردی خاطرنشان کرد: احداث مخزن هیدرولیکی ۱۵۰۰ متر مکعبی ذخیره آب در رودخانه عباسی بلوار شهید دشتی هم از جمله طرح‌هایی است که روان آب‌های این شهر را به زمین‌های کشاورزی منتقل می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!