Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت ویتنام به بدل های ترامپ و کیم جون اون رهبر کره شمالی هشدار داده است که اماکن عمومی ظاهر نشوند وگرنه مجبور به اخراج آنها می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان ، دولت ویتنام به بدل های ترامپ و کیم جون اون رهبر کره شمالی هشدار داده است که اماکن عمومی ظاهر نشوند وگرنه مجبور به اخراج آنها می شود. ظاهراً برگزاری شوهای تبلیغاتی توسط این بدل ها برای مقامات ویتنامی عواقبی به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو نفر از معروفترین بدل‌ها هوارد ایکس استرالیایی(کیم) و راسل وایت(ترامپ) وارد ویتنام شده و در حال مصاحبه با تلویزیون محلی بودند که با آنها برخورد شد.

 

به این دو نفر گفته شده اگر در اماکن عمومی معرکه بگیرند و موجب جمع شدن مردم شوند از کشور اخراج می شوند.

 

هشدار دولت ویتنام بعد از اعلام خبرهای مربوط به دیدار ترامپ و رهبر کره شمالی منتشر شده است. ترامپ و اون قرار است در ویتنام با یکدیگر ملاقات رسمی داشته باشد و دولت ویتنام نمی خواهد کوچکترین حاشیه ای برای این دیدار ببیند.

 

به نظر می رسد از نظر مقامات ویتنامی دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی در این کشور یکی از اتفاقات تاریخی قرن اخیر محسوب می شود.

 

کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی که قرار است تا چند روز دیگر در ویتنام با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا دیدار کند پیونگ‌یانگ را با قطار به مقصد هانوی ویتنام ترک کرده است. این دومین دیدار دو رهبر است که قرار است پیرامون چگونگی خلع سلاح هسته‌ای شبه جزیره کره شکل گیرد.

 

منبع: راشا تودی

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر آیت الله مومن بیانیه گام دوم انقلاب مجلس آمریکا عتبات عالیات آذربایجان غربی حضرت عباس بدل ترامپ رهبر کره شمالی کره شمالی بدلکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، چهارشنبه با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار خواهند کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصویری کمیاب از دیدار یحیی السنوار با رهبر انقلاب
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان سراسر کشور چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده