Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای رژیم صهیونیستی در ادامه بازداشت چهره های فلسطینی دخیل در گشایش "باب‌الرحمه" در روز جمعه، امروز (یکشنبه) نیز رئیس شورای عالی اوقاف اسلامی در شهر قدس و معاون مدیر کل اداره اوقاف را بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطین "وفا"، نیروهای رژیم صهیونیستی عبدالعظیم سلهب، رئیس شورای عالی اوقاف اسلامی در شهر قدس و ناجح بکیرات، معاون مدیر کل اداره اوقاف را پس از یورش به منازلشان در شهر قدس اشغالی بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای رژیم اشغالگر این دو مسئول فلسطینی را به بهانه مشارکتشان در بازگشایی "باب‌الرحمه" در روز جمعه گذشته بازداشت کردند.

پیشتر خبرگزاری "وفا" به نقل از منابع محلی فلسطینی اعلام کرده بود، نیروهای رژیم صهیونیستی ناصر قوس، دبیرکل جنبش فتح در شهرک قدیمی قدس و رئیس باشگاه اسیران فلسطینی را پس از یورش به منزلش بازداشت کرده اند. الحاج علی عجاج را که در راس کسانی بود که باب الرحمه را عصر روز جمعه گشودند، هم از سوی این نیروها بازداشت شد.

هزاران فلسطینی ساکن قدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ عصر جمعه به منظور اقامه نماز از باب الرحمه، یکی از دروازه‌های مسجد الاقصی، وارد این مسجد شدند و نماز را در این مسجد به جا آوردند.

این اقدام در پاسخ به درخواست گروه‌های ملی و اسلامی مبنی بر حضور گسترده در نماز جمعه مسجد الاقصی جهت دفاع از این مسجد در برابر طرح‌های شوم صهیونیستی علیه باب الرحمه صورت گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسراييل فلسطين قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ، وزیر کشور ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با گروهک تروریستی داعش بازداشت کردند.

«علی یرلی‌کایا» وزیر کشور ترکیه در این خصوص اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با این گروهک تروریستی بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه در ایکس خبر داد که این بازداشت‌ ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت دستکم ۲۱۰۰ نفر در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیستها
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • بوی گشایش ارزی از ریاض می‌آید
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست