Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: کچلی آقای داماد موجب به هم خوردن مراسم عروسی اش شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، خانواده ی راوی کومار یک سال پیش دختری را در یکی از روستا های اطراف از خانواده اش برای پسرشان خواستگاری کرده بودند از آنجایی که داماد پزشک و جایگاه و درآمد خوبی داشت دختر جوان بدون دیدن او به این خواستگاری جواب مثبت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این که بعد از یک سال برنامه ریزی برای برگزاری مراسم ازدواج انجام شد و دختر جوان برای اولین بار همسر آینده خود را ملاقات کرد  ملاقاتی که پایان خوشی نداشت بعد از آنکه متوجه شد داماد کچل است عروسی را به هم زد .

به دلیل این که نامزدی و ازدواج آنها کاملا سنتی برگزار شده بود در طول یک سال عروس هرگز آقای داماد را ندیده بود و تنها یک عکس از او آن هم با کلاه برایش آورده بودند برای همین هیچ ذهنیتی در مورد کچل بودن همسر آینده اش نداشت ، تا اینکه روز عروسی وقتی داماد برای پوشیدن لباس مخصوص کلاه خود را از سر برداشت تا کلاه مخصوص دامادی برسر بگذارد عروس خانم متوجه کچل بودن او شد و درست همان جا مخالفت خود را ازادواج با آقای دکتر کم مو  اعلام کرد و عروسی را بر هم زد .

این اتفاق می توانست براساس قوانین و سنت ها مردم هند به ضرر خانواده عروس تمام شود اما داماد اجازه هیچ شکایت یا دریافت جریمه ای از آنها را به خانواده خودش نداد و تصمیم گرفت تا دختر دیگری از همان روستا به همسری انتخاب کند و موفق هم شد ، چرا که گذشت او بعد از این اتفاق در برابر خانواده نامزد قبلی اش دختران را بیشتر به او علاقه مند کرد و از این رو در اولین خواستگاری جواب مثبت گرفت و خیلی زود مراسم ازدواج خود را با همسر آینده اش برگزار کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشک پزشک اخبار حوادث کچلی عکس داماد عروسی مراسم عروسی عکس فیلم مرد زن جوان ازدواج کشف خودکشی خانواده جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه

سرهنگ علی عباسی کسانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به مأموران انتظامی سنقر و کلیایی مبنی بر اینکه در بازار احشام این شهرستان مشغول فروش احشام بوده و شخصی با مراجعه به وی و نمایش رسید بانکی ۲ رأس گوسفند از وی خریداری کرده است اما پس از ساعتی متوجه شده است پولی به حسابش واریز نشده و مورد کلاه‌برداری قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی، مشخص شد که فرد کلاه‌بردار با ایجاد یک رسید جعلی توسط برنامه‌های موبایلی و با نشان دادن یک رسید بانکی جعلی پس از دریافت احشام، بازار را ترک کرده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: مأموران پلیس فتا اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و پس از تحقیقات گسترده و همه‌جانبه ردپای مجرم را شناسایی کردند.

سرهنگ کسانی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در اقدامی غافلگیرانه در مرکز استان دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد و در بازجویی‌ها به کلاه‌برداری اعتراف کرد.

وی گفت: فروشندگان طعمه‌های مناسبی برای کلاه‌برداری با رسید جعلی هستند، لذا اگر قصد فروش کالایی را دارند تا زمان دریافت پیامک واریز وجه از سر شماره اصلی بانک عامل و مطابقت با میزان موجودی حساب خود، از ارائه کالا به خریدار خودداری کرده و مواظب شگرد کلاه‌برداری با ساخت رسیدهای اینترنتی جعلی باشند.

کد خبر 6097193

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاه‌بردار اینترنتی خریدار احشام در کرمانشاه
  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری/ برخی شخصیت‌های حقوقی عضویت را نپذیرفتند
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • (ویدئو) شریفی مقدم: چه کسی گفته عروس باید در خانه مادرشوهر کار کند؟