Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر سه تیراندازان ایرانی با رتبه‌های ۲۷، ۳۹ و ۵۸ از رسیدن به فینال تپانچه بادی مردان جام جهانی هند بازماندند.

به گزارش ایسنا، در روز دوم مسابقات تیراندازی جام جهانی هند، اولین دوره مسابقات کسب سهمیه المپیک در سال ۲۰۱۹ میلادی تیراندازان ایران در سه ماده تفنگ سه وضعیت، تپانچه بادی و تپانچه ۲۵ متر رقابت کردند که هر سه نماینده ایران در مرحله مقدماتی تپانچه بادی ۱۰ متر متوقف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تپانچه بادی ۱۰ متر مردان در دو گروه برگزار شد. در گروه یک ۳۵ تیرانداز و در گروه دو ۴۱ تیرانداز در خط آتش قرار گرفتند که در پایان جواد فروغی با رکورد ۵۷۶.۱۳ در رده ۲۷، وحید گلخندان با رکورد ۵۷۱.۱۹ در رده ۳۹ و مصطفی نصیری با رکورد ۵۶۶.۱۷ در رده ۵۸ ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.

امیر جواهری خو نیز در جدول MQS ماده تپانچه بادی با رکورد ۵۷۸.۱۸ در کنار پنج تیرانداز به کار خود پایان داد.

در مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت هم امروز امیرمحمد نکونام با رکورد ۱۱۵۷.۴۶ در رده پنجاه و سوم قرار گرفت و به فینال این ماده نرسید.

روز گذشته مرحله حذفی تفنگ سه وضعیت برگزار شد که تنها امیر محمد نکونام به مرحله مقدماتی راه یافته بود و مهیار صداقت و پوریا نوروزیان به مرحله مقدماتی نرسیده بودند.

مرحله مقدماتی ماده تپانچه ۲۵ متر در بخش سریع هم در حال برگزاری است. روز گذشته نیز نمایندگان ایران از رسیدن به فینال تفنگ بادی زنان بازماندند.

نتایج روز دوم مسابقات تیراندازی جام جهانی هند:

* مقدماتی تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر مردان:

۵۳ - امیرمحمد نکونام - ۵۷۸.۱۸

* مقدماتی تپانچه بادی ۱۰ متر مردان:

۲۷- جواد فروغی - ۵۷۶.۱۳

۳۹- وحید گلخندان - ۵۷۱.۱۹

۵۸- مصطفی نصیری - ۵۶۶.۱۷

* تپانچه ۲۵ متر زنان:

هانیه رستمیان در حال برگزاری

گلنوش سبقت اللهی در حال برگزاری

به گزارش ایسنا، مسابقات تیراندازی جام جهانی هند اولین دوره از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در سال ۲۰۱۹ میلادی از چهارم اسفند ماه آغاز شد و تا هشتم اسفند ادامه دارد. تیم ملی تیراندازی ایران با ترکیب ۱۵ نفری در تفنگ و تپانچه عازم این مسابقات شده است. ترکیب تیم ایران را در رشته تفنگ الهه احمدی، نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، حسنا توتونچی، امیر محمد نکونام، حسین باقری، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان و در رشته تپانچه جواد فروغی، امیر جوهری، وحید گلخندان، مصطفی نصیری، مینا قربانی، هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی تشکیل می‌دهند.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام جهانی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی جریان دارد، تیم تپانچه بادی مختلط ایران با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد.

این تیم در مرحله فینال به عنوان دوم دست یافت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

کد خبر 6088882

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان