Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،سی و هشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد با با موضوع برنامه ریزی هفته جوان و تجلیل از کارشناس برتر جلسات کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان روز شنبه به ریاست علی علایی فرماندار شهرستان و با حضور محبی سرپرست اداره ورزش و جوانان و جمعی از اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا این جلسه علایی گفت : بزرگ ترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است که مهم ترین بخش آن را در نسل جوان می توان یافت. وجود جوانان سرشار از پاکی، صداقت و جوانمردی است. آن ها نیازها و مشکلات متعددی دارند که تشخیص درست این آسیب ها و نیازها و پاسخ صحیح به آن ها توسط عوامل تاثیرگذار در امر تربیتِ جوانان، نقش بسیار موثری در راه رشد و تعالی آنان خواهد داشت. وی در ادامه افزود: از آن جا که روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) هرسال به عنوان روز جوان معرفی شده ، ضروری است تا در خصوص جوانان، مسائلی اعم از ویژگی ها، نیازها، مشکلات، آسیب ها و راهکارهای مقابله با آن مطرح شود تا از این سرمایه های ملی، به خوبی در راه رشد و تعالی جامعه استفاده گردد. سپس علیرضا محبی سرپرست اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی به تشریح دستور جلسه و همچنین بررسی مصوبات جلسه گذشته پرداخت و افزود: جشنواره روز جوان و تجلیل از جوانان برتر و موفق شهرستان با مشارکت اعضای ستاد ساماندهی در هفته جوان برگزار خواهد شد . در پایان جلسه از آقای نادعلی یگان زاده به عنوان کارشناس برتر جلسات کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان با اهدای کادو و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان جامعه رشد و تعالی سالن اجتماعات مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان