Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا فخاریان قمی روز یکشنبه در نشست خبری، افزود: این امر با درخواست دولت و موافقت رهبر معظم انقلاب با در اختیار گذاشتن معادل ریالی 500 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به بیمه سلامت کشور محقق شد.
به گفته وی، مطالبات مراکز درمانی دولتی 470 میلیارد ریال و مراکز خصوصی نیز 330 میلیارد ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به پرداخت های سال 97، گفت: حدود 70 درصد مطالبات در بخش دولتی به موقع پرداخت و مطالبات بیمارستان های دولتی تا پایان آبان ماه تسویه شده است.
فخاریان قمی افزود: مطالبات بیمارستان های خصوصی و داروخانه ها تا پایان مردادماه، داروخانه های خاص تا پایان تیرماه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی و رادیولوژی خصوصی نیز تا پایان مردادماه تسویه شده است.
وی ادامه داد: مطالبات همه پزشکان تا مهرماه و درمانگاه های خصوصی نیز تا مردادماه تسویه شده است.
وی گفت: 172 پزشک عمومی، 128 پزشک متخصص، 26 پزشک فوق متخصص، هشت فلوشیپ، 142 داروخانه، 24 آزمایشگاه، 34 مرکز فیزیوتراپی، 6 مرکز جراحی محدود، 10 بیمارستان، 19 مرکز تصویربرداری، یک مرکز رادیوتراپی، 28 داندانپزشک، 14 درمانگاه خصوصی، 2 درمانگاه دولتی دانشگاهی، هشت درمانگاه تخصصی، سه درمانگاه دولتی غیردانشگاهی، 12 درمانگاه خیریه و هفت مرکز ترک اعتیاد مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت قم می باشد. مدیرکل بیمه سلامت قم با بیان این که تا پایان دی ماه امسال، 364 هزار و 137 تن در این استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند، افزود: بیشترین رشد بیمه شده در صندوق بیمه ایرانیان بوده است که ابتدای سال هشت هزار تن و در حال حاضر 22 هزار و 296 تن تحت پوشش آن هستند.
وی با اشاره به این که از ابتدای سال جاری تاکنون 297 هزار و 880 دفترچه بیمه سلامت در قم صادر شده است، ادامه داد: پرجمعیت ترین صندوق بیمه سلامت نیز با 154 هزار و 163 تَن مربوط به صندوق بیمه همگانی است.
سازمان بیمه سلامت ایران در قالب پنج صندوق کارمندی، سایر اقشار، بیمه سلامت همگانی، بیمه ایرانیان و روستاییان، متقاضیان را تحت پوشش قرار داده است.
وی افزود: یک هزار و 270 بیمار خاص از جمله بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی، ام اس و پیوند کلیه زیر پوشش بیمه سلامت قم هستند و داروهای مصرفی این بیماران رایگان می باشد.
فخاریان قمی با بیان این که رفع هم پوشانی بیمه ای از اقدام های بیمه سلامت در سال جاری است، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون هم پوشانی بیمه ای 51 هزار و 100 تَن در قم برطرف شده است و طراحی سامانه های بیمه ای نیز اجازه صدور دفترچه بیمه سلامت را برای افرادی که دارای دفترچه بیمه از سازمان های دیگری هستند، نمی دهد.
وی با اشاره به این که نسخه نویسی الکترونیکی از دیگر اقدام هایی است که در سال جاری آغاز شده، اضافه کرد: این اقدام در راستای حذف دفترچه و تسهیل امور است و از پزشکانی که امکانات لازم در مطب ها را دارند، برای توسعه این طرح دعوت به همکاری می شود.
/2085/ 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 پزشک ترک اعتیاد قم مراکز درمانی یورو 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم

فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش گفت: رقم حق‌التدریس معلمان در هر ماه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: قبل از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

او همچنین ادامه داد: معوقات فروردین سرایداران با حقوق اردیبهشت به حسابشان واریز می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد