Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:34:34 GMT

میرطاهر مظلومی: رادیو خانه اول من است

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۸۷۱۰

میرطاهر مظلومی: رادیو خانه اول من است

میرطاهر مظلومی گفت: «باد که می نویسد» یکی از معدود اجراهایی بود که توانستیم ۴۰ دقیقه نفس به نفس با تماشاگر باشیم و آن‌ها خسته نشوند.

این بازیگر که عنوان بازیگر برگزیده نمایش رادیویی را از جشنواره تئاتر فجر دریافت کرد، در گفت‌وگویی با ایسنا گفت: رادیو خانه اول من است و دغدغه و علاقه‌ای که سال‌هاست به این عرصه دارم باعث می‌شود تا هرگاه جشنواره‌ای در حوزه صدا برگزار می‌شود خود را متعهد بدانم که در آن شرکت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظلومی اظهار کرد: زمانی که بازی در نمایشنامه آرش عباسی به من پیشنهاد شد و متن آن را مطالعه کردم، به نکات ریز و قابل توجهی در نقش دست یافتم که بازی در این نقش را برایم جذاب می‌کرد.

این بازیگر اضافه کرد: این نقش با نقش‌هایی که این روزها در فضای سینما و تلویزیون بازی کرده‌ام، بسیار تفاوت دارد؛ جدی و حزن‌انگیز بودن این شخصیت تا حد زیادی مرا به چالش کشید و من این به چالش کشیدن را دوست داشتم.

مظلومی بیان کرد: برای این کار زمان نسبتاً زیادی را به تمرین اختصاص دادیم؛ البته کارگردان جوان و خوش آتیه در این کار، همانند بسیاری از کارگردان‌های باهوش، همراه بازیگران، در روند کار رشد کرد.

بازیگر نمایش رادیویی «باد که می‌نویسد» درباره همکاری با سایر بازیگران این گروه گفت: طبیعتاً اساس کار گروهی تعامل و ارتباط چندسویه است و این در گروه نمایشی ما اتفاق افتاد تا جایی که توانستیم به اجرایی برسیم که برای مخاطب قابل قبول باشد. این حقیقت را پس از پایان اجرا در مواجهه با تماشاچیان و چشمان اشک آلودشان درک کردم. آنجا بود که به این نتیجه رسیدم اجرای این اثر توانسته حسی را به تماشاچی منتقل کند که باید انتقال می‌داده است.

میرطاهر مظلومی هنگام دریافت تندیس و دیپلم افتخار

این نمایش با ایفای نقش میرطاهر مظلومی، مهرداد مهماندوست، معصومه نورزاد و مهدی طهماسبی در بخش رادیویی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه رفته است.

این اثر در چهار بخش کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کاندید دریافت جایزه شد که در نهایت میرطاهر مظلومی در بخش بازیگری و فرشاد آذرنیا در بخش تهیه کنندگی به تندیس جشنواره و دیپلم افتخار دست یافتند.

آرش عباسی (نویسنده)، داریوش شهبازی (کارگردان)، فرشاد آذرنیا (تهیه کننده)، علی حاجی نوروزی و محمدرضا محتشمی (صدابردار)، نرگس موسی پور (افکتوری) از عوامل این نمایش رادیویی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میرطاهر مظلومی نمايش راديويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، نهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی عباس جوانمرد (محصول ۱۳۴۵) چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و سیدمحسن حسن‌زاده (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

در این نمایش فیلم ۴۵ دقیقه‌ای، حسین کسبیان، بهمن مفید، نصرت پرتوی و محمود دولت‌آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سایت تیوال مراجعه فرمایند.

دیگر خبرها

  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد