Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: بخش زیادی از عمران شهری و خدماتی که در شهر انجام می‌شود بر عهده مهندسان است به خصوص که در شهر اصفهان آثار تاریخی و بناهای زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد قدمت و عمر مهندسی در این شهر و در کشور چقدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امید داریم مهندسان شهر اصفهان نیز پیرو اجداد خود باشند و شاهد رشد و شکوفایی بیشتر شهر اصفهان باشیم. از زحمات همه مهندسان تشکر می‌کنم، به خصوص در شهرداری اصفهان، مهندسانی که بار عمران شهر را بر دوش می‌کشند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آن چیزی که همه نگران آن بودیم اتفاق افتاد و آن نیز قطع مجدد آب در زاینده رود اصفهان است. اصفهانی‌ها به طور مکرر حجت را بر کشور تمام می‌کنند و با شهدایی که تقدیم امنیت کشور شد این امر ثابت شد.

معین تاکید کرد: مهمترین مطلبی که در اصفهان مطرح است، جاری شدن دائم زاینده رود است که حق قانونی، شرعی و تاریخی مردم اصفهان است.

وی افزود: نامه‌ای را دیده‌ام که بعد از گذشت سال‌ها از طرح انتقال آب به فلات مرکزی، این طرح قرار است دوباره مطالعه شود که این توهین به مدیران گذشته و بررسی‌های علمی مدیران قبل است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: امیدواریم در این رویه تجدید نظر شود و همچنان برای بازگشت حق مردم با روش‌های علمی، توسط وزارت نیرو تلاش شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان جلسه علنی شورای اسلامی شهر شهرداری وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است