Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیرین شهرستان بابل در مراسم گلریزان خیریه معلولین نوشیروانی چهار میلیارد ریال به این مرکز کمک کردند.

به گزارش خبرنگار شبستان مرکزخیریه نوشیروانی در سال 1344 توسط حسین فلاح نوشیروانی برای نگهداری  و سرپرستی ازایتام ساخته شد  و تا سال 1357 به عنوان دارالایتام از آن استفاده می شد. این مرکز بعد از 3 سال که به دلیل مشکلات مالی بسته شده بود در سال 1360 به کمک بهزیستی مازندران دوباره احیاء شد و از آن سال تا کنون  بعنوان مرکز نگهداری معلولین ذهنی به شیوه هیئت امنایی و با کمک خیرین مشغول به فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم گلریزان خیریه معلولین مرکز نوشیروانی شب گذشته مطابق رسم هرساله با حضور خیرین و هنرمندان و مسئولان این مرکز  برگزارشد.

 

 «سید مظاهر کیان نژاد» در این مراسم گفت: هرچندکه این مرکز تحت حمایت مالی دولت قرار دارد ولی  بیشتر هزینه های این مرکز توسط خیرین و مردم تامین می شود.

 

وی افزود: خوشبختانه مردم مازندران همواره به حمایت توانخواهان شتافتند و امشب نیز با حضور گرمشان و کمک های نقدی خود سبب دلگرمی اهالی این مرکز شدند.

 

مدیر مرکز خیریه نوسیروانی افزود: تعداد معلولین تحت پوشش این مرکز 520 نفر می باشند که  120 نفر از این معلولین به صورت شبانه روزی در اینجا نگه داری می شوند.

 

به گزارش شبستان  رئیس انجمن مغز و اعصاب ایران نیز در این مراسم حضور داشتند. دکتر «سید ابراهیم کتاب چی »در حاشیه این مراسم تعدادی از بیماران حاضر را به صورت رایگان معاینه کردند.

پایان پیام/600

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر آیت الله مومن بیانیه گام دوم انقلاب مومن مجلس آموزش و پرورش عتبات عالیات آذربایجان غربی کمک خیرین به مرکز کمک خیرین کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)

دریافت 30 MB کد خبر 6096658

دیگر خبرها

  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • حضور سیدمحمد خاتمی در یک مراسم ختم + تصاویر
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان