Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:45:38 GMT

دیگر نگران رزرو محل اقامت خود در سفر نباشید

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۹۶۶۷

دیگر نگران رزرو محل اقامت خود در سفر نباشید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، رزرو هتل، اقامتگاه و ویلا از مقدمات سفر است و با آنلاین شدن روند رزرو محل اقامت در سفر، دیگر مسافران به شهرهای مختلف کشور نگران پیدا نکردن محل اقامت مناسب در سفر نیستند.

مسافران دریافته‌اند که با مراجعه به سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به سریع و راحت‌ترین شیوه برای رزرو اقامتگاه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اقدام کنند.

با سامانه ثبت و رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه جاباما شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن، ویلا، اقامتگاه و کلبه روستایی مورد نظرتان را در مناطق مختلف کشور انتخاب، در مورد آنها تحقیق و هزینه آن را نیز با کارت بانکی پرداخت کنید.

به این ترتیب شما می‌توانید ضمن مطالعه نظر افرادی که پیش از شما در ویلا یا اقامتگاه مورد نظرتان اقامت کرده بودند با دیدی باز برای رزرو اقدام کنید. اگر هم در جریان رزرو اقامتگاه و ویلا با مشکلی مواجه شدید، تیم پشتیبانی جاباما برای رفع مشکلات احتمالی در اجاره بوم‌گردی و اقامتگاه به صورت شبانه روز در خدمت شماست.

با جاباما می‌توانید به راحتی برای رزرو ویلا اجاره‌ای شمال یا هر شهر دیگری در جنوب، شرق و غرب کشور اقدام کنید و با اطلاع از موقعیت جغرافیایی ویلا یا اقامتگاه، تعداد اتاق‌ها، قیمت اجاره برای هر شب و... اقامتگاه مورد نظر خود را به صورت اینترنتی رزرو کنید.

پس اگر قصد سفر به نقاط بکر و طبیعی ایران را دارید، برای رزرو ویلا، هتل و اقامتگاه به جاباما مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4550796

منبع: مهر

کلیدواژه: مسافرت نوروزی نوروز هتل داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی

نگاهی به نتایج دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس انداخته‌ایم.

طرفداری | بازی‌های دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا با پیروزی تیم‌های المپیاکوس و فیورنتینا به پایان رسید.

فیورنتینا 3-2 کلوب بروژ

هر دو بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا، مسابقات بسیار جذابی بودند. ابتدا از بازی فیورنتینا و کلوب بروژ شروع می‌کنیم. این دیدار در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی 2-2 دنبال می‌شد و به نظر می‌رسید فیورنتینا برد در این بازی حساس را در آرتمیو فرانکی از دست داده است اما امبالا انزولا در دقیقه 91 موفق به گلزنی برای بنفش‌ها شد تا نماینده ایتالیا با نتیجه 3-2 این بازی را به سود خود تمام کند. حالا فیورنتینا با یک اندوخته خوب پا به بلژیک می‌گذارد و باید دید این گل لحظات پایانی انزولا تا چه اندازه در صعود این تیم به فینال نقش خواهد داشت.

استون ویلا 2-4 المپیاکوس

این مسابقه را باید شاهکار نماینده یونان مقابل تیم اونای امری دانست. المپیاکوس برابر استون ویلا که تنها نماینده فوتبال انگلستان در رقابت‌های اروپایی این فصل است در ویلا پارک دست به کار بزرگی زد و با نتیجه 4-2 موفق به شکست این تیم شد. ایوب الکعبی ستاره این بازی بود و با هت‌تریک خود برد شیرینی را برای نماینده یونان در انگلستان رقم زد و حالا یونانی‌ها با امیدهای بیشتری در خانه به فینال لیگ کنفرانس اروپا می‌اندیشند. البته داگلاس لوئیز هم در دقیقه 84 پنالتی استون ویلا را از دست داد تا دومین بازی در مرحله نیمه‌نهایی با شاهکار المپیاکوس به پایان برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • با تور سریلانکا به کدام شهرها سفر می‌کنیم؟
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن