Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:01:33 GMT

سفری ارزان در تعطیلات نوروز ۹۸

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۶۹۷۴۸

سفری ارزان در تعطیلات نوروز ۹۸

بهار با تمام زیبایی و طراوتش نزدیک است و مژده سفر و تور نوروزی را در بزرگ‌ترین تعطیلات نوروزی ایرانیان به همراه دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تخفیفان، گردش و مسافرت در نوروز جز لاینفک فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان است. تب گردش هرساله با نزدیک شدن به بهار افزون می‌شود. انسان چه شاد باشد و چه غمگین سفر را ذاتاً دوست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه با توجه به اینکه اکثر خانواده‌ها وسیله شخصی دارند سفر راحت‌تر و سهل‌تر از گذشته انجام می‌شود. شاید فکر کنید به دلیل داشتن وسیله شخصی این روزها کمتر کسی پیگیر تورهای مسافرتی است.

ولی با توسعه و گسترش صنعت گردشگری و ارائه امکانات بی‌نظیر در تور نوروزی باعث شده تا گردشگران قبل از تصمیم به سفر شخصی، تحقیقاتی درباره تور نوروزی انجام دهند و سپس تصمیم بگیرند.

در نهایت با توجه به برنامه‌ریزی دقیق تورهای نوروزی و تهیه بلیط قطار، رزرو هتل، خدمات گردشگری در طی سفر، امکان بازدید از مناطق توریستی مقصد، امکان بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی، معرفی رستوران‌های مناسب و بهداشتی با غذاهای لذیذ محلی و… مجاب شدند که سفر با تور نوروزی از بسیاری جهات برایشان کم‌هزینه‌تر و مقرون به‌صرفه است.

واقعیت این است که رقابت در بین مجریان تور نوروزی جهت جذب مسافر نوروزی زیاد است؛ و برای این‌که شانس انتخاب شدن را از دست ندهند خدمات بسیار متنوع و جذابی را برای گروه‌های مختلف هدف ارائه می‌کنند، خدماتی که هم اقشار کم‌درآمد و هم اقشار پردرآمد بتوانند از آن بهره ببرند.

برای پیشی گرفتن از رقبا در جذب مسافر مزیت رقابتی را فراهم می‌کنند تا دلیل انتخابشان توسط گردشگران و مسافران نوروزی باشد.

در این میان مسافران برای راحتی و آرامش خود و خانواده‌شان بهتر است قبل از هر تصمیمی نوع خدمات و نحوه ارائه خدمات تور نوروزی مورد نظر خود را با سایر رقبای موجود در بازار مقایسه کنند تا بتوانند تصمیم بهتری را برای داشتن مسافرتی لذت‌بخش بگیرند.

بلیط قطار، بلیط قطار ارزان، رزرو هتل:

جمع‌آوری اطلاعات پیش از سفر درباره تهیه بلیط قطار و رزرو هتل توسط مسافر زمان‌بر و وقت‌گیر است لذا پیشنهاد می‌کنیم از سایت تخفیفان که ارائه‌دهنده خدمات بی‌نظیر تور نوروز ۱۳۹۸ است و در این راستا از ابتدای سفر تا مقصد همراه مسافران و گردشگران خواهد بود اطلاعات درستی برای تهیه بلیط قطار ارزان، رزرو هتل و سایر خدمات مسافرتی دریافت کنید.

سفر نوروزی در تعطیلات بهار ۱۳۹۸ لذت و هیجان خاص خود را دارد؛ و شما را با آداب و رسوم و فرهنگ شهرهای مختلف آشنا می‌کند. حال اگر برنامه‌ریزی دقیق و منظمی هم در پس این تفریحات و گردش‌ها باشد. این لذت صد چندان خواهد کرد.

مشاوره قبل از سفر به شما کمک خواهد کرد تا در تهیه امکانات سفر بهتر و خاطره‌انگیزتر موفق باشید. یکی از نگرانی‌های عمده مسافران نوروزی تهیه بلیط قطار ارزان و رزرو هتل است. از آنجایی که بسیاری از مجریان تور نوروزی تعداد زیادی مسافر نوروزی دارند، لذا با شرکت‌ها و مؤسسات فروش بلیط و هتل‌های مناسب قراردادی تنظیم می‌کنند تا با توجه به سلیقه و بودجه مسافر برای تهیه بلیط قطار و رزرو هتل اقدام کنند! و این یک فرصت استثنایی برای گردشگران نوروزی است تا با انتخاب بهتر، سفری بهاری‌تر از همیشه را تجربه کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تخفیفان سفر نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهدگفت: از تمام ظرفیت‌های موجود در شهرداری بهره‌برداری کردیم. هر ساله در ایام پایانی سال اقداماتی در جهت آراستن شهر، رفع نازیبایی‌ها و بازپیرایی کل مبلمان شهری اقداماتی انجام می‌دهیم و به شهر در آستانه بهار حیات جدید می‌دهیم.

مهدی یعقوبی افزود: استقبال از بهار امسال به دلیل تقارن با ماه رمضان تفاوت‌هایی با بهار‌های سال گذشته داشت، پیش‌بینی کرده بودیم که حضور مردم در شهر بیشتر در ساعت‌های بعد از افطار رقم بخورد، از همین رو به نورپردازی‌های ویژه سطح شهر در ایام نوروز و ماه رمضان توجه ویژه‌ای کردیم.

یعقوبی گفت: از ۱۵ اسفند ماه ستاد خدمات سفر را فعال کردیم که تا پایان ماه رمضان نیز ادامه داشت. برای آراستن شهر مشهد بالغ بر ۱۵ میلیون بوته گل در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت در مشهد کاشته شد.

وی گفت: جشنواره‌های مختلف گل به همت هنرمندان همین شهر اجرایی و با عدالت کامل در تمام نقاط شهر توزیع شد. در حوره فرهنگی ۷۰۰ المان در ۳۵۰ نقطه شهر جانمایی شد که شامل تزیینات شهری، المان‌های نوری و… بود.

یعقوبی افزود: جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد نیز یکی دیگر از اقدامات ویژه استقبال از بهار بود که به کمک هنرمندان مشهدی یک کار خلاقانه در ایام شب‌های ماه رمضان صورت گرفت.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهدگفت: حدود ۱۰۰ هزار تجهیزات و المان در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی وترافیکی  بازسازی شد تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم. ۹۰۰۰ جای پارک دائم و موقت در هسته مرکزی شهر برای استفاده از زائران و مجاوران فعال شد.

یعقوبی افزود: ایستگاه‌ها استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد، پایانه مسافربری، راه‌آهن و فرودگاه مشهد ایجاد شد که به ۹۳ هزار زائر خدمات دادند. همچنین ۴۲ مرکز اسکان اضطراری و موقت را برای اسکان رائران فعال کردیم که به طور مجموع بیش از ۷۱ هزار نفر شب در این مراکز در ایام بهار اقامت ثبت شد.

 

دیگر خبرها

  • سفری خاطره انگیز با تور تایلند آرزوی سفر
  • خطا در خرید اینترنتی بلیط اتوبوس
  • قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی در آبادان
  • راهنمای دیدنی‌های تایلند: نقاطی که در سفر به این کشور حتماً ببینید
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس