Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سومین روز از مرحله نهایی رزمایش ولایت ۹۷، یک فروند جنگنده فانتوم نیروی هوایی ارتش با شلیک موشک نصر، هدف از پیش تعیین شده را در دریا با موفقیت منهدم کرد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، در ادامه دومین روز از مرحله سوم رزمایش ولایت 97، در راستای پشتیبانی یگان‌های نیروی هوایی ارتش از شناورهای سطحی نیروی دریایی، یک فروند جنگنده فانتوم نهاجا با شلیک موشک کروز هواپایه نصر توانست هدف مورد نظر را در دریا با موفقیت مورد اصابت قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار رزمایش| زیردریایی غدیر برای اولین بار از زیر آب "موشک کروز" شلیک کرداخبار رزمایش|انهدام اهداف فرضی دشمن توسط یگان‌های بالگردی ارتش

 

همچنین بالگردهای نیروی دریایی ارتش که اخیرا به سامانه شکار مین دریایی نیز مجهز شدند اقدام به انهدام مین‌های آفندی دشمن کردند.

رزمایش بزرگ ولایت 97 در آبهای جنوب و جنوب شرق کشور از شرق تنگه هرمز تا دریای عمان و مدار 10 درجه اقیانوس هند در حال اجر  است.

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش‌های ارتش اخبار نظامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش های ارتش اخبار نظامی نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش های ارتش اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۶۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی

یحیی سریع در بیانیه‌ای گفت: نیرو‌های دریایی یمن به یاری خداوند متعال کشتی اسرائیلی (MSC DARWIN) را در خلیج عدن با موشک‌های دریایی مناسب و تعدادی پهپاد با موفقیت هدف قرار دادند.

وی افزود: نیرو‌های مسلح یمن نیز تعدادی موشک بالستیک و کروز به سمت اهداف متعلق به دشمن اسرائیلی در منطقه ام الرشراش واقع در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد که نیرو‌های نظامی این کشور تا توقف تجاوز نظامی به غزه، به عملیات خود علیه اهداف اسرائیلی ادامه خواهند داد.

 ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانیکه رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • حمله پهپادی و موشکی نیرو‌های مسلح یمن به اهداف اسرائیلی
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان