Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@13:10:57 GMT

آخرین خبر از سربازان ربوده شده هنگ میرجاوه

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۰۳۰۶

آخرین خبر از سربازان ربوده شده هنگ میرجاوه

تهران-ایرناپلاس-رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی چهار ماه بعد از ربوده شدن سربازان هنگ میرجاوه می‌گوید که طبق آخرین اطلاع ما این سربازان سالم و زنده هستند.

حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایرناپلاس درباره وضعیت سربازان ربوده شده هنگ مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان اعلام می‌کند: طبق آخرین اطلاعاتی که ما دریافت کرده‌ایم، این سربازان زنده و سالم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فلاحت پیشه تأکید دارد: ما از طرق مختلف پیگیر آزادی این سربازان هستیم و امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسیم.

11 نفر از نیرو‌های هنگ مرزی میرجاوه بامداد 24 مهرماه امسال به دست اعضای یک گروهک تروریستی ربوده شدند. گروهک تروریستی جیش‌العدل در کانال تلگرامی منتسب به این گروهک، مسئولیت ربوده شدن تعدادی از نیرو‌های هنگ مرزی میرجاوه را بر عهده گرفت و در اطلاعیه‌ای که از سوی این گروهک تروریستی در این کانال منتشر شد نوشت که بامداد امروز سه‌شنبه 24 مهرماه یک پایگاه مراقبتی در شهرستان میرجاوه را به‌صورت کامل خلع سلاح کرده‌اند.

در این باره قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شامگاه دوشنبه 23 مهر ماه تعدادی از بسیجیان بومی و نیرو‌های هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضدانقلاب ربوده شدند.

**اداره کل اخبار چندرسانه‌ای**ایرناپلاس**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی کمیسیون امنیت ملی مجلس هنگ مرزی میرجاوه گروهک تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه با حضور منتخب مردم شهرستان‌های خاش و میرجاوه و تفتان در مجلس شورای اسلامی و مهندس جمشیدزهی فرماندار میرجاوه و اعضای شواری تامین و اداری شهرستان و جمعی از فرهنگیان شهرستان در سالن ورزشی آموزش و پرورش برگزار گردید.
براهویی مدیر آموزش و پرورش میرجاوه در این آیین ضمن گرامیداشت هفته مقام شامخ معلم اظهار داشت: قطعا نقطه پیشرفت کشور، آموزش و پرورش است چراکه این نهاد تربیتی و آموزشی زمینه پیشرفت کشور را فراهم می‌کند و شما معلمان و مدیران نیز در این زمینه نقش بسزایی دارید؛ و افزود امسال در این مراسم از ۳۴ معلم و مدیر و مربی پرورشی تجلیل بعمل آمد.
مهدی جمشیدزهی فرماندار میرجاوه در جمع دانش آموزان و معلمان با تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری به بیان اهمیت نقش و جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه پرداخت.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان میرجاوه با اشاره به اینکه معلمان در جامعه ما نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارند و باید همواره با جدیت در انجام این رسالت خطیر نقش آفرین باشند. گفت: هدف معلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت نسل‌ها و پرورش انسان‌هایی در تراز انقلاب اسلامی است.
کرد منتخب مردم در شهرستان‌های خاش، میرجاوه و تفتان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: برای رفع درصد بالایی از مشکلات معلمان، باید باور به جایگاه والای معلم را در بین مسؤولان عالی رتبه و دولت نهادینه کنیم.
در پایان این مراسم با حضور منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و جمعی از مسئولین از معلمان، مربیان پرورشی و مدیران نمونه در سطح شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی 
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه به شهادت رسید
  • شهادت یک مرزبان در بانه + جزئیات
  • شهادت یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه شهید شد
  • شهادت یک مرزبان دیگر در بانه
  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد