Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد در این خصوص اظهار داشت :تا امروز هزار و 382نفر از مددجویان از زندان های استان کرمان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند و از رافت اسلامی برخوردار گشتند .

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان ادامه داد: یک هزار و 353نفر از افراد مشمول شامل تخفیف مجازات شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای قضائی استان کرمان خاطرنشان ساخت: بلافاصله پس از  اعلام دستورالعمل عفو مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به سراسر کشور،اقدامات لازم جهت اجرای مفاد این دستورالعمل در سراسر استان کرمان در دستور کار قرار گرفت و با تلاش و تعامل خوب بین دادگستری و اداره کل زندان ها اقدامات ارزشمندی در این رابطه صورت پذیرفته است .

رئیس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد:آمار نهایی مددجویانی که مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفته اند متعاقبا از طریق روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان به اطلاع عموم خواهد رسید

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان انقلاب اسلامی خانواده زندان مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر تا امروز دست‌کم ۳۴ هزار و ۵۹۶ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۸۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنابر اعلام این وزارت‌خانه در شبانه‌روز گذشته ۲۸ نفر در غزه شهید و ۵۱ نفر دیگر زخمی شدند.

کد خبر 6095002

دیگر خبرها

  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت