Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:28:44 GMT

تجلیل از خانواده شهید محمدحسین حدادیان در قم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۰۵۲۹

تجلیل از خانواده شهید محمدحسین حدادیان در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، در سومین گردهمایی فعالان مردمی فرق، ادیان، اقوام و مذاهب سراسر کشور با حضور مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج) و اساتید و شخصیت‌های فرهنگی فرق و ادیان از خانواده شهید عزیز «محمدحسین حدادیان» تقدیر شد.

لازم به ذکر است در این مراسم با حضور پدر و مادر شهید حدادیان، از تابلو نقاشی این شهید والامقام امنیت و ولایت رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر به همت هنرمند انقلابی جناب آقای عباس گودرزی به تصویر کشیده شده است.

گفتنی است در این گردهمایی که در آستانه سالروز شهادت شهید محمد حسین حدادیان و به یاد این شهید عزیز برگزار شد، مستندی به نام «شهید عزیز» نیز اکران شد.

این مستند به کارگردانی حسین سوهانی برای شهید حدادیان ساخته شده که چند بار از شبکه‌های مختلف رسانه ملی نیز پخش شد.

شهید محمد حسین حدادیان سال گذشته در جریان اغتشاشات خیابان گلستان هفتم که در اسفندماه سال گذشته اتفاق افتاد توسط دروایش گنابادی به شهادت رسید.

در این مراسم پدر و مادر شهید حدادیان، هر یک در دقایقی جداگانه به ایراد سخنرانی پرداختند.

خانواده شهید حدادیان ضمن تشریح ابعاد فتنه دراویش در خیابان گلستان هفتم تهران، نقش این فرقه منحرف را در پازل جنگ نرم و ایجاد ناامنی در کشور عزیزمان ایران تبیین نمودند.

در ادامه پدر و مادر شهید، الگوهای شخصیتی و رفتاری این شهید والامقام را توضیح دادند و ولایت‌مداری، حضور مؤثر و آتش به اختیار در عرصه نبرد با دشمنان در سوریه و در فتنه‌های داخلی را از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی این شهید برشمردند.

پدر و مادر شهید حدادیان مطالبات و انتقاداتی نیز از برخی مسئولین کشور داشتند. ایشان برخورد منفعلانه برخی مسئولین نسبت به فرقه انحرافی دراویش گنابادی که چندین بار مخل نظم و امنیت کشور شده‌اند را مورد انتقاد قرار دادند و خواستار برخورد قانونی با عاملان این فتنه شدند.

کد خبر 4551094

منبع: مهر

کلیدواژه: رونمایی قم محمد حسین حدادیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت