Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر تیم‌های فوتبال سایپا و تراکتورسازی امروز «یکشنبه» به مصاف هم می‌روند.

حواشی پیش از دیدار تیم‌های سایپا - تراکتورسازی

در فاصله حدود ۲ کیلومتری ورزشگاه دست فروش‌ها به فروش اقلام هواداری تراکتورسازی مانند بوق، شیپور، پرچم و کلاه مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
برخی بانوان هوادار تراکتورسازی هم از این دست فروش‌ها خرید می‌کنند.

با وجود اینکه پیش از این باشگاه سایپا به عنوان میزبان بازی از فروش الکترونیکی دیدار با تراکتورسازی خبر داده بود، اما ۳ باجه بلیت فروشی برای فروش بلیت کاغذی به قیمت ۱۰ هزار تومان مقابل ورزشگاه شهر قدس تعبیه شده بود.

هواداران تراکتورسازی با پخش آهنگ‌های آذری در اتومبیل هایشان به ورزشگاه می‌رفتند. ۲ نفر از هواداران تراکتور بنر بزرگی با چهره اکبر ایمانی دست گرفته بودند که روی آن عبارت ساندویچی تراکتور دیده می‌شد.

در‌های ورزشگاه شهدای شهر قدس از ساعت ۱۴ باز شد و حدود ۲ هزار هوادار تراکتور در سمت راست جایگاه ویژه نشسته بودند. حدود ۲۰ هوادار نوجوان سایپا برای حمایت از این تیم در ورزشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/

نتیجه دیدار تیم‌های سایپا - تراکتورسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!

به گزارش ورزش سه، حسین پورحمیدی ستاره تراکتور در بازی با ذوب آهن پس از درخشش در ضربات پنالتی حاضر به مصاحبه نشد و از درب دیگری از ورزشگاه خارج شد تا در مسیر میکسدزون ورزشگاه یادگار قرار نگیرد.

پورحمیدی در زمان خارج شدن از ورزشگاه گفت: من از درب دیگری خارج شدم تا مصاحبه نکنم، آنقدر حالم بد است که نمی‌خواهم مصاحبه کنم، می‌بریم اما حالمان خوب نیست.

گلر تیم تراکتور در واکنش به اینکه بین بازیکنان و هواداران آشتی مجدد شکل بگیرد گفت: مگر قهر هستیم با هواداران؟ تاج سر من هستند اما نمی‌خواهم مصاحبه کنم.

هواداران تراکتور پس از فاصله گرفتن این تیم از کورس قهرمانی در بازی‌های اخیر شعارهایی را علیه بازیکنان تراکتور سر دادند و در این مسابقه هم با اینکه در ورزشگاه بودند حمایت کاملی از این تیم شکل نگرفت و صحبت‌های پورحمیدی در واکنش به اتفاقات اخیر این تیم بوده است.

پورحمیدی در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن 3 پنالتی مهار کرد و نقش ویژه‌ای در صعود تراکتور داشت.

دیگر خبرها

  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 2/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر
  • مس کرمان صفر - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار یک- مس صفر/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر