Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@19:29:23 GMT

انفجار مین کنار جاده‌ای داعش در سوریه

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۱۲۷۹

انفجار مین کنار جاده‌ای در مسیر کارگران یک روستا در استان «حماه» سوریه، موجب کشته شدن 20 تن شد. ناطقان: انفجار یک مین کنار جاده‌ای در منطقه «وادی العذیب» در استان حماه (شمال) در مسیر خودروی حامل کارگران، منجر به کشته شدن ۲۰ نفر شد.
به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) کارگران سوار یک خودروی ون در حال حرکت از روستای «الستانه» به سمت روستای «سرحه» برای جمع‌آوری گیاه «دُمبل» بودند که خودروی حامل آن‌ها به روی یک مین کار گذاشته شده از سوی عناصر داعش رفت و منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مدت اخیر انفجار مین در مسیر کارگرانی که برای چیدن «دُمبل» (نوعی قارچ) به دشت‌های استان حماه می‌روند، بارها تکرار شده است.
بنا بر این گزارش، تروریست‌های داعش با آگاهی به اینکه فصل رویش این نوع قارچ فرا رسیده است، اقدام به مین‌‌گذاری در جاده‌های فرعی استان حماه کرده‌اند.
تروریست‌ها همچنین قبل از عقب‌نشینی از مناطق استان حماه، اقدام به مین‌گذاری وسیع در زمین‌های کشاورزی، روستاها و شهرک‌ها کرده‌اند که گاهی انفجار مین موجب کشته یا زخمی شدن غیر نظامیان می‌شود.
مسئولان دولتی سوریه هدف از این اقدام داعش را بیش از هر چیزی ایجاد ترس در میان غیر نظامیان برای عدم بازگشت به منازل خود عنوان می‌کنند.
منبع: فارس برچسب ها: انفجار مین ، مین کنار جاده‌ای ، داعش ، سوریه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انفجار مین مین کنار جاده ای داعش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم

بنا بر اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، بعدازظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۰۰ انفجار منزل مسکونی در بلوار عمار یاسر به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

بلافاصله ۲دستگاه خودرو اطفاء حریق به همراه ۶نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه یک نفر خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد که توسط نیرو‌های آتش نشانی از منزل خارج شده و تحویل عوامل اورژانس شد.

علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق و حوادث در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • (ویدئو) لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • (ویدئو) انفجار و دود در مرز اسرائیل همزمان با ارسال کمک‌های هوایی به غزه
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی