Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه مدیران شهرستان نمین تامین نیرو را از اولویت‌های آموزش و پرورش دانست، افزود: در صورت جذب از مسیر دانشگاه فرهنگیان می‌توان، اهداف اصلی آموزش و پرورش که همان تحقق سند تحول بنیادین و ترسیم افق روشن ۱۴۰۴ است، رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روند هوشمندسازی مدارس را کند بیان کرده و خواستار اختصاص ردیف بودجه ویژه برای سرعت بخشیدن به این امر به منظور گسترش فناوری‌های نوین در مدارس شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: تعامل و هم افزایی بسیار خوب مسئولین استانی خصوصاً نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار تلاشگر باعث شده است که تحول مطلوبی در تمامی ابعاد آموزش و پرورش استان اتفاق بیفتد.

ناصری با اعلام این خبر که آموزش و پرورش استان در شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی استان موفق به کسب رتبه اول شده است این نتیجه را در سایه کار تیمی توام با اخلاص و تلاش دانست.

وی، با تمجید از اقدامات و عملکرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و همدلی موجود در این منطقه، زیرساخت‌های در حال انجام در شهرستان را کار بسیار بزرگ و ارزشمندی توصیف نمود که با تکمیل و بهره برداری از آنان قطعاً در ارتقاء منزلت و شان معلمان و کسب رضایت آنان موثر خواهد بود.

انوش جعفری خانقاه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز با ارائه گزارش جامع از عملکرد دوساله منطقه گفت:: اقدامات عمرانی و درآمدزایی، اخذ تجهیزات و شروع پروژه‌های عمرانی نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان در کمتر از ۲ سال یک کار بی نظیر می‌باشد که با حمایت مسئولین استانی و شهرستانی و همکاری خوب مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اتفاق افتاده و توانسته است در با نشاط سازی مدارس، رشد و پیشرفت و ایجاد تحول واقعی نقش ایفا نماید.

انتهای پیام/ح

روند هوشمندسازی مدارس در اردبیل کند است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان

به گزارش خبرنگار مهر؛ محمد قویدل عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: استان هرمزگان دارای ۴۳۰ هزار نفر دانش آموز است و به این منظور از قریب به ۲۹ هزار نفر پرسنل آموزشی برخوردار است اما با این وجود هنوز کمبودهایی در حوزه نیروی انسانی شاهدیم.

وی ادامه داد: مشکل کمبود نیروی انسانی در جزایر هندورابی، و لاوان با استفاده از ظرفیت‌های بومی منطقه رفع شد و برای حل این مشکل در مناطق صعب العبور و روستاهای بشاگرد نیز به طور خاص مجوز استخدام ۳۰۰ نفر صادر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: در حوزه استخدام معلم پرورشی نیز برای جذب ۵۷۰ نفر سهمیه دریافت کرده‌ایم که شامل مربی پرورشی، مشاور، مربی تربیت بدنی، مراقب سلامتی و دبیر قرآن می‌شود و به زودی آزمون آن نیز برگزار خواهد شد.

قویدل ادامه داد: استان هرمزگان در توسعه آموزش فنی و مهارتی جایگاه اول کشور را دارد؛ در شاخص‌های اختصاصی آموزش و پرورش نیز که در کل کشور به صورت یکسان ارزیابی می‌شود موفق شده‌ایم رتبه نخست کشوری را کسب کنیم.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت تاکنون ۲۹ هنرستان جوار صنعتی را تاسیس کنیم که شامل هنرستان‌های بهیاری، جوار فولاد، پالایشگاه نفت، شیلات، معدن و… ضمن اینکه امسال برای سال تحصیلی آینده اولین هنرستان تجارت استان را با همکاری سازمان صمت راه اندازی خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش اضافه کرد: با توجه به احداث نیروگاه اتمی در شهرستان سیریک و نیاز این صنعت به نیروی انسانی متخصص؛ برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نخستین مدرسه انرژی اتمی در هرمزگان انجام شده است و ظرف چند روز آینده ثبت نام در اولین دبیرستان متوسطه اول و دوم وابسته به سازمان انرژی اتمی را آغاز خواهیم کرد تا بندرعباس به چهارمین شهر دارنده این مجموعه آموزشی در کشور تبدیل شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش اذعان کرد: در حال حاضر استان هرمزگان ۹ مدرسه تک دانش‌آموزه دارد و برای این مدارس هم معلم تعیین شده است چرا که در نظام تعلیم و تربیت حتی تحصیل یک نفر هم برای ما مهم است.

کد خبر 6092512

دیگر خبرها

  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم