Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- علي طالبي با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر هماهنگي هيات هاي رسيدگي به تخلفات اداري منصوب شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور؛ دکتر عبدالرضا رحماني فضلي طي حکمي علي طالبي رئيس مرکز مديريت و عملکرد و امور بازرسي را به عنوان سرپرست دفتر هماهنگي هيات هاي رسيدگي به تخلفات اداري منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر اين گزارش، در حکم انتصاب طالبي آمده است:
با عنايت به مراتب تعهد، درايت و تجارب ارزشمند به موجب اين حکم جنابعالي را با حفظ سمت به عنوان "سرپرست دفتر هماهنگي هيات هاي رسيدگي به تخلفات اداري" منصوب مي نمايم.
توفيق شما را در انجام امور و وظايف محوله از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
شايان ذکر است؛ پيش از اين مسئوليت دفتر هماهنگي هيات هاي رسيدگي به تخلفات اداري بر عهده منصور تقوي بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتصاب طالبي تخلفات اداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت

وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی گفت: لایحه پیشنهادی وزارت کار برای اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در کمیسیون مجلس تصویب شده و در دستور نوبت کاری هیات دولت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، صولت مرتضوی در پایان جلسه هیات دولت درباره لایحه پیشنهادی وزارت کار برای اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران گفت: این موضوع در کمیسیون اصلی مجلس تصویب شده و در دستور نوبت کاری هیات دولت قرار دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بیمه کارگران عنوان کرد: افزایش حقوق را انجام دادیم نماینده کارگران و کارفرمایان در جلسات مربوطه پیشنهاد داده بودند که افزایش بیمه طبق مبنای درستی انجام شود تا در دوران بازنشستگی کارگران اثر داشته باشد. بر همین اساس افزایش‌ها را در ردیف‌های مبنا انجام دادیم که بیش از ۳۵ درصد است و نسبت به سال قبل ۹ درصد امسال بیش از سال قبل افزایش داشته است. امیدواریم با مدیریت اقتصادی از سوی دولت و مهار تورم و کمک‌های معیشیتی بتوانیم قدری از مشکلات کارگران عزیز را برطرف کنیم.

وی در خصوص مسکن کارگری بیان کرد: در این خصوص قرارگاه مسکن تشکیل داده شد و وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت تعاون و مدیران کارخانجات تلاش می‌کنند تا فرآیند‌ها کوتاه شود. بانک رفاه کارگران هم متولی تسهیلات تعاونی‌های کارگری شد که گام مهمی به جلو است.

مرتضوی درباره لایحه جامع اشتغال اظهار داشت: سامانه‌ای در حوزه اشتغال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است تا بیکاران سراسر کشور با مشخصات فردی، تحصیلات و محل زندگی شناسایی شوند و در آینده نزدیک از این سامانه رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول