Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - ایرنا - همزمان با آغاز مرحله نمایش قدرت رزمایش ولایت 97 یگان های پزشکی و امدادی این نیرو به انجام ماموریت مردم یاری و محرومیت زدایی پرداختند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش،همزمان با آغاز مرحه نمایش قدرت رزمایش ولایت 97 که درمناطق جنوبی و جنوب شرق کشور آغاز شده، یگان های پرشکی و امدادی این نیرو به انجام ماموریت مردم یاری، خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق مختلف که در نزدیکی مناطق عملیاتی رزمایش قرار دارند، پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این طرح، پزشکان و بهیاران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از جمله متخصصین چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی و پزشک عمومی به دادن خدمات رایگان شامل ویزیت، تحویل دارو و اهدای بسته سلامت به مراجعان و بیماران نیازمند پرداختند.
در این طرح انواع تجهیزات بیمارستانی از جمله اتاق عمل سیار، اتوبوس آمبولانسی، بیمارستان صحرایی، درمانگاه سیار، تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاه جنگ نوین به کارگرفته شد.
نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از یگان های اصلی در آبادانی و عمران منطقه مکران است.
این نیرو هم راستا با ساخت منطقه دریایی در جاسک و احداث زیرساخت های اساسی برای استقرار یگان های متعدد در آب های ساحلی دریای عمان، بیشترین نقش را در عمران این مناطق در حوزه‌های غیر نظامی نیز دارد.
رییس اداره بهداشت و درمان نداجا در این باره اظهار داشت: همزمان با اجرای رزمایش بزرگ ولایت ٩٧، تیم های پزشکی این نیرو از جمله یک تیم ١٠ نفره از پزشکان متخصص با حضور در جاسک و مناطق محروم و روستاهای اطراف منطقه، درحال ویزیت و معالجه رایگان مردم هستند.
امیر دریادار دوم محسن مرادی نیا افزود: برای این کار درمانگاهی در نظر گرفته شده و بیمارانی هم که نیاز به معالجه بیشتر دارند به بیمارستان سیدالشدا در بندرعباس منتقل می شوند.
رییس اداره بهداشت و درمان نداجا افزود: در این خدمات که از پیش از آغاز رزمایش شروع شده صدها نفر از مردم مراجعه کرده و ویزیت می شوند.
وی خاطر نشان کرد: در خصوص رزمایش نیز اقدام به برپایی چادرهای بیمارستانی و بیمارستان های صحرایی کردیم.
زمایش بزرگ ولایت 97 در آبهای جنوب و جنوب شرق کشور از شرق تنگه هرمز تا دریای عمان و مدار 10 درجه اقیانوس هند در حال اجراست.
این رزمایش از روز گذشته با انجام رژه دریایی انواع یگان های سطحی و زیر سطحی و یگان پروازی در دریای عمان آغاز شده است.
در این زمایش، بیش از 100 فروند از یگان های نیروی دریایی اعم از ناوشکن‌ های رزمی، ناوهای موشک ‌انداز، ناوهای پشتیبانی، زیردریایی‌ های سنگین و سبک، هواناوها، هواپیماهای بال ثابت و بالگردهای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به سرفرماندهی ناوبالگرد بر خارک حضور دارند.
3219 /6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رزمايش ولايت 97 ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، سید علیرضا رسولی گفت: در ادامه هدایت آب‌های سطحی محله امامشهر و نهایتاً خیابان شهید شریف، موضوع هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد تا بعد از سه راهی استقلال در بلوار جمهوری آغاز شد.

وی ضمن تأکید بر حساسیت این فاز از طرح، گفت: به دلیل وجود تأسیسات متعدد زیربنایی در این محور، همچنین ترافیک این چهارراه، این پروژه با دقت بیشتر انجام خواهد شد و با حوصله و همراهی همشهریان این مهم طی ۲۰ روز آینده نهایی خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: طول اجرای لوله گذاری در این مرحله ۳۵۰ متر و با دو خط لوله ۶۰۰ کاروگیت، پس از حفاری و تثبیت بستر و بتن ریزی انجام می‌شود.

رسولی با اشاره به ضرورت اجرای این طرح، ادامه داد: بر اساس شیب طبیعی زمین، بخشی از روان آب‌های بالادست از منطقه چهار شهرداری وارد این منطقه می‌شود که باید با کنترل مسیر حرکت آن، مشکلات حاصل از این مساله را کاست.‌

کد خبر 6090012

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم