Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:27:31 GMT

سومین جشنواره آموزشی «جایزه ملی ایثار» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۱۹۴۸

سومین جشنواره آموزشی «جایزه ملی ایثار» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده گفت: در این مراسم وزرای علوم، بهداشت و آموزش و پرورش،  رئیس حوزه علمیه قم و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید حضور دارند.

وی افزود: ارتقا سطح تحصیلی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر، افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی، ایجاد رقابت سازنده و اثربخش در بین جامعه هدف شاهد و ایثارگر و شناسایی و تجلیل از چهره های موفق و برتر شاهد و ایثارگر از جمله اهداف برگزاری سومین دوره جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: بیشترین تعداد نخبه علمی و منتخبان سومین چشنواره جایزه ملی ایثار متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است.

کد خبر 4551037 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: جانبازان و ایثارگران دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی وزارت بهداشت وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.
سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود