Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های مسکن مهر دچار مشکل و معارض هستند، گفت: حدود ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به متقاضیان تحویل داده می‌شود. ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، احمد اصغری مهرآبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در کشور 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر در قالب این طرح داشتیم که کار ساخت و ابنیه حدود 2 میلیون واحد مسکونی تمام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمده واحدهایی که باقی مانده دارای مشکل و معارض است؛ تلاش می‌کنیم تا واحدهایی که معارض ندارند را تا پایان 98 به اتمام برسانیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر دو سال دیگر هم باید در نوبت تحویل واحدهای مسکونی خود بمانند، گفت: از این تعداد ساخت بخشی از واحدها به اتمام رسیده و باید خدمات زیربنایی را برای آنها تأمین کنیم. برخی دیگر نیاز به تکمیل و آماده سازی دارد که در سال‌های 98 و 99 نسبت به تحویل آنها به متقاضیانی که در نوبت هستند، اقدام خواهیم کرد.

عملیات ساختمانی مسکن مهر در ‌کرمان، سیرجان و زرند بیش از 82 درصد پیشرفت داردگزارش بودجه‌ای| از رایگان‌شدن آب و برق مدارس تا مصوبه جدید درباره مسکن مهردام دلالان برای متقاضیان مسکن مهروی با اشاره به منابع مالی اجرای طرح مسکن مهر در کشور یادآور شد: برای همه پروژه‌های مسکن مهر در کشور حدود 114 هزار میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از محل آورده متقاضیان و بخشی هم از محل تسهیلات بانکی بوده است.

مهرآبادی درباره وضعیت استان گلستان و زمان تحویل پروژه‌های مسکن مهر اظهارداشت: در استان گلستان نیز حداکثر تا پایان شهریور 98 این پروژه‌ها جمع بندی و تحویل داده شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ادامه داد: سیاست کلی ما در سال 98 که در بودجه هم پیش بینی شده این است که از محل داخلی وزارتخانه در قالب تهاتر یا فروش نسبت به تکمیل این طرح‌ها اقدام کنیم، اما در استان گلستان زمینی نداریم. برای همین قرار شد بخشی از نیاز را از محل موجودی و منابع داخلی سازمان زمین و مسکن رفع کنیم و بخشی هم از منابع استانی کمک گرفته شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرهنگ عباس صفرپور درآیین تکریم و معارفه فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگربا اعلام این خبر گفت: ۴۶ واحد مسکن محرومان در بخش‌های سنگر و کوچصفهان در حال احداث است که این واحد‌ها حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت ، مساحت هریک از این واحد‌های مسکونی را ۵۰مترمربع اعلام کرد و افزود: این واحد‌های مسکونی با ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار به همت بسیج سازندگی، خیران و اعطای تسهیلات بانکی ساخته می‌شود. 

وی تصریح کرد: این واحد‌های مسکونی در حال واگذاری به مددجویان است.

در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاش‌های آقای سجودی ، حامد تقی زاده بعنوان فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگر معرفی شد.

دیگر خبرها

  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن