Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، ناصری فرماندار بیرجند روز یکشنبه در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان بیرجند گفت : نمایشگاه جدید بین المللی استان در مسیر روستای علی آباد لوله قرار دارد که در این منطقه تردد زیاد است و در حال حاضر و به دلیل نبود زیرساخت های مناسب به لحاظ جاده و علائم راهنمایی و رانندگی با بازگشایی آن مخالف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : علائم لازم راهنمایی و رانندگی باید در مسیر نمایشگاه بین المللی نصب شود و به مسئولان شرکت نمایشگاه های بین المللی هم هشدار لازم داده شود.فرماندار بیرجند بیان کرد: با مقام قضایی در این خصوص صحبت شده و از نظر فرمانداری بیرجند مسیر نمایشگاه بین المللی هنوز برای افتتاح آماده نیست و راه اندازی آن نیازمند فراهم شدن مسیر ایمن و مناسب است.

ناصری گفت: شهرداری بیرجند اقدامات عمرانی در بلوارها و جداره سازی و جدول سازی ها را قبل از 25 اسفند ماه به پایان برساند و در فضاسازی شهری هم شهرداری و دیگر دستگاه های مربوط اقدامات لازم را تا زمان یادشده انجام دهند.

فرماندار بیرجند افزود: در زمینه زیباسازی تاکید داریم نظافت شهر بیرجند به مراتب بهتر از سال قبل باشد و داخل محوطه پارک ها باید از نظر نظافت و در روزهایی که مسافران نوروزی می آیند، آماده شود.وی تصریح کرد: مکان های تحت نظارت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند در مدرسه شوکتیه و باغ و عمارت شوکت آباد برای ایام نوروز آماده شود.

وی بر لزوم نصب تابلوهای راهنما یا آویزهای موقتی برای مسافران تاکید کرد و گفت: کشیک بانک ها تا 20 اسفند به فرمانداری اعلام شود و همه نیازمندی های اماکن گردشگری و تفرجگاه ها را قبل از 20 اسفند ماه فراهم کنند.

ناصری افزود: بازارچه های نوروزی مثل سال قبل مستقر شود و دیگر دستگاه ها هم موظف به همکاری هستند و داخل شهر چراغ های راهنمایی بررسی و مشکلات احتمالی رفع شود.ناصری بیان کرد: جلسه بعدی ستاد خدمات سفر شهرستان بیرجند 20 اسفند ماه سال جاری برای جمع بندی و بررسی اقدامات انجام شده تشکیل می شود.

فرماندار بیرجند همچنین گفت: روزهای 28 و 29 اسفند ماه جاری و یکم، چهارم، یازدهم، سیزدهم و پانزدهم فروردین از هفت صبح تا 10 شب در جاده قاین به سمت بیرجند و جاده بیرجند به سمت روستای شوشود تردد کامیون ممنوع است.
انتهای پیام /ک

 اقدامات عمرانی نمایشگاه جدید باید قبل از 25 اسفند ماه به پایان برسد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری استانداری سفر نوروزی نمایشگاه راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

در مراسمی نمایشگاه طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال در محل دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور مسئولین  آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویدار کاریابی استان و با حضور بیش از ۶۰ واحد‌های صنعتی، تولیدی، صنایع غذایی و صنایع دستی به مدت ۳ روز دایر می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای