Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، روز یکشنبه، ویلچر هدیه رهبر معظم انقلاب به خانواده معلول نیازمند اردکانی اهدا شد.

نماینده بنیاد اجتماعی برکت احسان با اشاره به اجرای طرح "هزار معلول، هزار ویلچر" گفت: این ویلچرها تحت عنوان پویش مردمی «چرخ زندگی» با مشارکت بنیاد اجتماعی برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تحت عنوان هدیه مقام معظم رهبری به معلولان نیازمند اهدا می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: توزیع این ویلچرها حاصل کمک‌های خیرین در پویش مردمی «چرخ زندگی» به‌منظور تهیه و توزیع ویلچر رایگان در بین معلولان نیازمند است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان نیز ضمن ابراز خرسندی و تشکر از سفیران پویش چرخ زندگی بابیان اینکه معلولان توانمند در حالی می‌توانند توانمندی خود را نشان دهند که ابزار و وسایل توان‌بخشی برای آن‌ها فراهم باشد، افزود: باید با فراهم کردن ابزار و لوازم، راه پیشرفت را برای معلولان باز بگذاریم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 2500 معلول تحت پوشش بهزیستی اردکان هستند و ۴۵۰ نفر از ۱۱ مرکز روزانه و شبانه‌روزی خدمات مختلف پزشکی، پرستاری، خدمات توان‌بخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی و خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری دریافت می‌کنند.

حمیدرضا پایدار فر در پایان گفت: در شهرستان اردکان یک مرکز شبانه‌روزی نگهداری سالمندان، یک مرکز شبانه‌روزی معلولان ذهنی، ۴ مرکز روزانه معلولین ذهنی، جسمی، کودک ناشنوا و کم‌شنوا، دو کارگاه تولیدی حمایتی معلولان، یک مرکز ویزیت در منزل معلولان جسمی حرکتی و یک مرکز مراقبین تحت نظارت بهزیستی به معلولان خدمت‌رسانی می‌کنند.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار  کردند.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

این خبر تکمیل می‌شود... .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار/ فرصت یک ماهه برای متناسب سازی محیط
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند