Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک البرز گفت: کالاهای داخلی که با برندهای خارجی به فروش می‌رسند قاچاق تلقی شده و از واحدها جمع‌آوری می‌شوند. آفتاب‌‌نیوز : میر اسماعیل صدیق در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت قاچاق پوشاک اعلام کرد: به دلیل وجود قوانین سختگیرانه مقدار کمی کالای خارجی در کشور وجود دارد و اکثریت کالاها داخلی هستند، درضمن کالاهای خارجی که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده‌اند از واحدهای صنفی جمع‌آوری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مردم به دنبال جنس با کیفیت هستند و اگر جنس داخلی نیاز مردم را رفع کند، مردم کالای داخلی را تهیه می‌کنند. خوشبختانه کالای داخلی رشد کمی و کیفی خوبی داشته و از لحاظ مطابقت با معیارهای روز و رنگ‌بندی‌ها و مدهای مناسب کشور  وضعیت بسیار مناسبی دارد.
وی در خصوص بازار شب عید پوشاک و تهمیدات در نظر گرفته شده برای نوروز هم گفت: ۲۰۰ واحد فروش با بنرهای متحدالشکل و ظاهر یکسان در سطح شهر با تخفیف ۱۵ درصدی به مناسبت نوروز، آماده فروش پوشاک به مردم هستند.
صدیق با بیان اینکه  قیمت پوشاک ۲۰  درصد نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت از وجود پوشاک به مقدار کافی برای تامین نیاز مردم خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای تامین کالا نداریم و برای تمامی سنین و افراد و سلیقه‌های مختلف کالا وجود دارد و جای نگرانی نیست.
وی در پایان از وجود گشت‌های نظارتی برای سرکشی به واحدهای صنفی خبرداد و گفت: این گشت‌ها با نزدیکی به شب عید افزایش پیدا می‌کنند و نظارت خود را افزایش می‌دهند؛ مردم درصورت وجود هرگونه شکایت و مشاهده تخلف با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پوشاک لباس ایرانی برند خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد

شهبازی معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی یزد، قریب به ۳۰ هزار ثوب پوشاک به مبلغ یک میلیارد تومان به اداره کل بهزیستی استان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه تحویل پوشاک و کفش در مرحله اول در سال ۱۴۰۳ انجام شد، افزود: قرار است تحویل این کالا‌ها در مراحل بعدی نیز ادامه داشته باشد.

معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد ادامه داد: این اقلام بین مددجویان موسسه‌های خیریه وابسته به این مجموعه توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی