Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ رضا مقیسه مدیر پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در نشست خبری با اشاره به مشکلاتی که در اثر عدم تحقق وعده های شهرداری و شورای شهر اراک به قرارگاه خاتم به وجود آمده است گفت: از سال 94 قرارگاه خاتم برای انجام پروژه های عمرانی وارد اراک شده است و با بررسی چندین طرح  شهری فعالیت خود را آغاز کرد که با توجه به شرایط اقتصادی نامطلوب کشور و هزینه های بالا پروژه های مطرح شده به جهت مصلحت مردم برخی از این پروژه ها کنار گذاشته شد و دو پروژه میدان شریعتی و میدان ورزش شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه واگذاری املاک اکنون متوقف شده است و تنها این واگذاری ها به شکل کاغذی بوده اند و فردی که به عنوان مسئول پیگیری این کار معرفی شده اند صراحتا اعلام کرده اند که واگذاری ها را امضا نمی کنند.

از مهمترین اهداف قرارگاه برای ورود به این پروژه ها کمک به دولت است و قرارگاه هیچگونه اهداف اقتصادی و منفعتی برای انجام این پروژه ها ندارد.

مدیر پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در پاسخ به سوال دیگری تصریح کرد: هم اکنون متأسفانه هیچ گونه اراده ای برای حل مشکلات توسط شهرداری وجود ندارد و وقتی اراده نباشد توجیهات و بهانه های بی خود می آوردند و برای هرکدام از مطالبات قرارگاه بهانه تراشی های مختلف می کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود

سید علی یزدی خواه  در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با اشاره به مشکلات شهر میمند، گفت: جهش تولید امسال باید در راستای تسهیل مقررات و تامین مالی طرح‌های دست‌های اجرا باشد همچنین مشکل کهنه منطقه میمند را در استانداری فارس طرح موضوع کردیم و بنا شد کارگروه تخصصی بررسی تشکیل شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: آمادگی داریم که مشکلات منطقه میمند نظیر وقف و موقوفات را پیگیری کنیم.

میمند در مسیر پیشرفت قرار گرفته است

معاون گردشگری و زیارتی استاندار فارس نیز با بیان اینکه شهر میمند امروز با اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، اظهار داشت: کار‌های انجام شده در شهر میمند نشان از نتیجه گرفتن هم افزایی میان مسئولان، مدیران و مردم بوده و اهتمام و کوشش جمعی که بر گرفته از عزم و خرد مردم است در تاریخ ثبت خواهد شد.

محمد فرخ زاده با اشاره به اینکه پروژه‌ها در شهر میمند باید در ۳ بخش توجه ویژه داشت، خاطرنشان کرد: پروژه‌های ایجادی باید ادامه داشته باشد و پروژه‌های نوع سرمایه گذاری از کار‌های ارزشمند پیش رو خواهد بود.

فرخ زاده افزود: استان فارس قطب سلامت کشور است که یکی از قطب بودن آن پیشگیری نظیر خوراک و نوشیدنی‌های سالم است و شهرستان فیروز آباد و میمند در این بخش نقش آفرین هستند همچنین باید رویداد‌هایی برای معرفی شهر میمند در کشور داشته باشیم از این رو از وزارت میراث فرهنگی میخواهیم جشنواره ملی سردنوش و دمنوش‌ها در شهر میمند برگزار شود.

بنا به گفته معاون استاندار فارس، شهر میمند برای معرفی خود نیازمند المان است چراکه این المان‌ها می‌تواند در شبانه روز گویای روایت و هویت این دیار باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه جشنواره حجاران و دست ساخته‌ها در میمند با بهره گیری از فرهنگ میمند برگزار شود، تاکید کرد: صنعت شیشه گری موضوع مهمی است که می‌توان باتوجه به سبقه تاریخی این شهر، رویداد ملی شیشه‌گران در میمند برگزار شود همچنین میتوان ناحیه صنعتی شیشه‌گری را در این خطه ایجاد کرد.

او خاطرنشان کرد: تاسیسات گردشگری نیازمند تقویت در شهر میمند است و میهمانان زیادی به این دیار سفر می‌کنند، از این رو باید در خصوص اقامتگاه‌ها اقدامات جدی شکل گیرد.

معاون استاندار فارس ظرفیت‌های بیشمار استان فارس را مورد توجه قرار داد و افزود: در حوزه باغات، استان فارس رتبه اول را در کشور دارد و شهر میمند خاستگاه چند محصول مهم است که می‌تواند در حوزه گردشگری کشاورزی نقش آفرینی کند بنابراین پیشنهاد داریم که وزارت جهاد کشاورزی اراضی متعددی که می‌تواند را به صورت سهامی به عنوان یک مزرعه کشت و زر در اختیار مردم قرار دهد تا آورده اقتصادی داشته باشد و مردم هم کار سرآمدی کشت را انجام دهند تا منجر به تولید شود. همچنین امسال اجرای بیش از ۲۰ عنوان پروژه محوری برای شهر میمند پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت