Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین روز از رقابت های تیروکمان همبستگی کشورهای اسلامی که در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در بنگلادش در حال برگزاری است، تیم ریکرو مردان به مدال برنز رسید و تیم زنان فینالیست شد.

در دومین روز از رقابت‌های تیروکمان همبستگی کشورهای اسلامی که در رشته‌های ریکرو و کامپوند در بنگلادش در حال برگزاری است، تیم ریکرو مردان در مرحله حذفی با شکست تیم نپال به مدال برنز رسید و تیم ریکرو بانوان در این مرحله با شکست تیم بنگلادش راهی فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ریکرو بانوان با ترکیب پارمیدا قاسمی، نیلوفر علیپور و شیوا شجاع‌مهر در دور اول استراحت داشت و در دور دوم رقابت های حذفی با نتیجه ۶ بر ۲ بنگلادش را شکست داد و راهی فینال شد. فینالیست شد. تیم ریکرو بانوان روز سه شنبه هفتم اسفند در مرحله فینال به مصاف تیم هند خواهد رفت.

همچنین تیم ریکرو مردان با ترکیب صادق اشرفی، محمدصادق کبودانی و رضا شبانی در دور اول مرحله حذفی با نتیجه ۶ بر صفر سوریه را شکست داد، اما در دور دوم با شکست برابر هند از راهیابی به فینال بازماند. تیم ریکرو مردان برای کسب مدال برنز به مصاف تیم نپال رفت و با نتیجه ۶ بر صفر نپال را شکست داد و به مدال برنز جام همبستگی کشورهای اسلامی رسید.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو