Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تشریح اقدامات انجام یافته و در دست اجرا توسط راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: با پیگیری و حمایت استاندار در بحث توسعه بزرگراهی در استان، در سال آینده ادامه عملیات اجرایی چهارخطه اردبیل – سرچم شتاب می‌گیرد و در قالب همین طرح، تقاطع فاراب نیز ساماندهی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برنامه ریزی می‌کنیم تا راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار شهرستان کوثر را که امسال آماده آسفالت شده در سال ۹۸ آسفالت نموده و مورد بهره برداری قرار دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: در بحث احداث ساختمان‌های دولتی درسطح شهرستان، برنامه ریزی کرده ایم با تخصیص اعتبارات لازم از سوی فرمانداری جهت تکمیل پروژه‌های در حال اتمام، ساختمان‌های نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری برسانیم و هیچ پروژه جدیدی را تا اتمام پروژه‌های در حال اجرا شروع نخواهیم کرد.

حیدری به انجام مطالعات بازآفرینی کوثر اشاره کرد و اظهار داشت: مطالعات بازآفرینی شهر کوثر که از سال ۹۶ شروع شده بود اتمام یافته و به تصویب ستاد بازآفرینی و کمیسیون ماده ۵ رسیده است.

وی در پایان در خصوص مساکن مهر شهرستان افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان آمادگی دارد ضمن حل و فصل موانع و مشکلات پروژه ۵۱ واحدی مسکن مهر شهرستان کوثر بالا، تمامی واحد‌ها را به صورت گروهی به افراد واگذار نماید.

انتهای پیام/ح

اتمام مطالعات بازآفرینی شهر کوثر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد

تین نیوز

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: دو بانده شدن محور های سه راهی مهردشت به حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد اظهار کرد: با توجه به پرحادثه بودن جاده های دو طرفه و با هدف کاهش تصادفات اجرای باند دوم محورهای سه راهی مهردشت حسین آباد و دهق گلپایگان در اولویت طرح های راهسازی شهرستان نجف آباد است.  

فولادی افزود: قطعه اول دو بانده شدن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد به طول هشت کیلومتر با مشارکت خیران در حال احداث است.  

وی گفت: از ویژگی های شاخص این محور مشارکت خیرین در اجرای آن است بر این اساس پل های ۵ کیلومتر دوم از قطعه اول در تعهد خیر شهر دهق قرار دارد.  

وی، طول جاده سه راهی مهردشت به حسین آباد را ۳۳ کیلومتر اعلام و اضافه کرد: ۲۰ کیلومتر محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد و بقیه در حوزه استحفاظی شهرستان تیران و کرون است.  

فولادی بیان کرد: دوبانده و چهارخطه شدن این محور در حوزه نجف آباد در دو قطعه برنامه ریزی شده است.  

وی ادامه داد: دو بانده شدن (چهار خطه شدن) محور دهق گلپایگان نیز در اولویت طرح های راهسازی این شهرستان قرار دارد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد با اشاره به مطالعه باند دوم محور دهق به گلپایگان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این محور مراحل اخذ مجوز ماده ۲۳ انجام شده است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری