Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:رسانه ها از وقوع یک هواپیماربائی در مسیر دوبی خبر می دهند.

به نقل از اسپوتنیک، یک هواپیما در مسیر دوبی ربوده شده است.

بر اساس اعلام این رسانه، هواپیماربایان مسافران هواپیمای مذکور را آزاد کرده؛ اما خود کماکان در آن به سر می برند.

به گزارش اسپوتنیک، پلیس بنگلادش و هنگ ویژه واکنش سریع خود را به محل وقوع این حادثه یعنی فرودگاه بین المللی «شاه امانت» (Shah Amanat) در شهر «چیتاگونگ» (Chittagong) در این کشور رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش های اولیه در این خصوص حاکیست، هواپیمای مذکور متعلق به شرکت هواپیمائی «بایمن» (Biman) بوده و در فرودگاه شهر «چیتاگونگ» در حالیکه در مسیر دُبی در پرواز بود، فرود اضطراری داشته است.

رسانه های محلی بنگلادش در این باره اعلام کردند که علیه این فرود اضطراری، اقدام هواپیماربایان بوده است.

برخی از رسانه های محلی بنگلادش در این باره اعلام کردند: این هواپیما از شهر داکا پایتخت بنگلادش در مسیر شهر دوبی در امارات در حرکت بود که هواپیماربائی روی می دهد.

هواپیماربایان در گام اول، خلبانان را مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بین المللی «شاه امانت» (Shah Amanat) در شهر «چیتاگونگ» (Chittagong) کرده اند.

گزارش های واصله هم اکنون از تیراندازی هواپیماربایان به یکی از خدمه هواپیما و خمی شدن وی حکایت دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: رسانه مسافران حادثه آزاد دوبی عکس فیلم مرد زن جوان بیمارستان کشف خودکشی ازدواج تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران

به گزارش تابناک، سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: با اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف کشف شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی، برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • (ویدئو) لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در ساحل
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • نیروی دریایی آمریکا چند هواپیما و از چه انواعی در اختیار دارد؟ (+عکس)
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • (ویدئو) فرود اضطراری یک هواپیما بر اثر تگرگ شدید