Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم فوتبال استقلال گزارشگر بازی امروز را به شدت تشویق کردند.

طرفداری-دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی در شرایطی برگزار می‌شود که حدود 6 هزار تماشاگر تا فاصله 30 دقیقه تا شروع بازی در استادیوم حضور دارند.

به گزارش فارس، هنگامی که بازیکنان استقلال وارد زمین شدند تماشاگران یک صدا آنها را تشویق کرده و البته فرهاد مجیدی را مورد حمایت خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی وقتی با تشویق تماشاگران مواجه شد به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد.

*جواد خیابانی گزارشگر بازی که به نظر می‌رسد با سرماخوردگی مواجه شده است امروز با ماسک در استادیوم حاضر شد. وقتی خیابانی وارد محوطه زمین چمن شد تماشاگران استقلال یک صدا او را تشویق کرده که وی هم برایشان دست تکان داد.

* هواداران تیم استقلال پیش از شروع بازی علیه رقیب سنتی خود شعار داده و پرسپولیسی‌ها را خطاب قرار دادند.

* مرتضی تبریزی که چند سال در تیم فوتبال ذوب‌آهن بازی می‌کرد امروز با برخورد گرم هم بازی‌های سابقش روبرو شد. مهاجم استقلال که جزو نیمکت نشینان دیدار امروز محسوب می‌شود در میانه زمین با برخی از بازیکنان ذوب‌آهن صحبت کرد و برخورد جالبی با آنها داشت.

* پژمان منتظری پیش از شروع بازی با کریستین ایکودارو بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن خوش و بش کرد.

* هواداران تیم فوتبال استقلال فرشید اسماعیلی هافبک این تیم را تشویق کرده و تولد او را تبریک گفتند.

* ستار همدانی هافبک سابق استقلال در جایگاه ویژه نظاره‌گر دیدار دو تیم خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام واکنش غیرمنتظره‌ای به اخراج خطیر داشت. در شرایطی که انتظار می‌رفت نخستین صحبت‌های او درخصوص تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال به نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن موکول شود، اما این اتفاق رخ نداد و تنها ساعتی پس از اعلام این خبر، مصاحبه‌ای از او منتشر شد.

نکونام که به وضوح از اخراج خطیر و تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال راضی بود، اعلام کرد که اکنون باشگاه به ساحل آرامش رسیده و هواداران نیز امیدوارند که پس از مهیا شدن شرایط در این باشگاه، آنها بتوانند در پایان فصل، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در حاشیه تمرین امروز استقلال که با حضور هواداران برگزار شد، آنها در بخش اعظم زمان برگزاری تمرین، به تشویق سرمربی تیم خود پرداخته و با سر دادن شعار "جواد لالیگایی"، اینگونه به حمایت از نکونام پرداختند تا مشخص شود در جنگ میان مدیریت و کادرفنی، هواداران سمت سرمربی را گرفته‌اند.

دیگر خبرها

  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • هجوم هواداران به تمرین استقلال/ 2 چهره ویژه تشویق شدند
  • تشویق شدید نکونام، در دوران پسا خطیر! (عکس)
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • بی‌نظمی در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به داخل زمین برای عکس یادگاری
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال