Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: ویژه برنامه‌های ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ۳۰۰ مسجد و هیئت مذهبی استان کرمانشاه برگزار می‌شود. ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

مجتبی فتح‌الهی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در ایام ولادت یگانه دخت پیامبر اعظم(ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای شناساندن سیره و منش اهل بیت(ع) مراسم و برنامه‌های خاص ویژه این ایام در کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ویژه‌ برنامه‌های شب و شام میلاد فرخنده ام‌ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) در روزهای ششم و هفتم اسفندماه در بیش از 300 مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی استان برگزار می‌شود گفت: سخنرانی و مدیحه‌سرایی از برنامه‌های اصلی جشن میلاد این بانوی بزرگوار در مساجد و هیئت‌ها‌ست که سخنرانان پیرامون موضوعات عوامل تحکیم خانواده در سیره فاطمی و ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) به ایراد سخن می‌پردازند.

ایام ولادت حضرت زهرا(س) هیات کجا برویم؟کرسی های نفحات ویژه ولادت حضرت زهرا (س)برنامه هیئت رزمندگان در ولادت حضرت فاطمه(س

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های ولادت در این ایام عنوان کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام سیدآقایی در حسینیه شهید علی‌اکبر قنبری در روز یکشنبه پنجم اسفندماه ساعت 8 شب، سخنرانی حجت‌الاسلام یاوری در شامگاه روز چهارشنبه 8 اسفندماه در حسینیه علمدار و جشن بزرگ ولادت با سخنرانی حجت‌الاسلام احمدی روز دوشنبه 6 اسفندماه ساعت 8:30 در محل حسینیه قمربنی‌هاشم (ع) از برنامه‌های شاخص این ایام است.

فتح‌الهی نژاد بیان کرد: تجلیل از مادران و همسران شهدا، برگزاری کارگاه‌های سبک فاطمی در سراسر استان کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی بر لزوم معرفی ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا(س) برای جوانان تأکید کرد و گفت: ما باید شخصیت و الگوی حضرت زهرا(س) را برای جوانان امروزی دست‌یافتنی‌ معرفی کنیم زیرا نجات بشریت و آرامش و استحکام خانواده‌ها در گروی اقتدا به حضرت زهرا (س) است.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: مراسم محوری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ، شنبه ۱۵ اردیبهشت در امامزادگان باقریه بیرجند با حضور هیئت های  مذهبی انجام می شود.

حجت الاسلام رحیمی افزود: عزاداری ،تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مداحی،حرکت هیئت های مذهبی به سمت امامزادگان از جمله برنامه های سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است. 

وی با اشاره به نقش والای امام جعفر صادق (ع) در زنده نگه داشتن مذهب شیعه گفت: مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) با هدف ترویج مفاهیم دینی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها