Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی عسلویه یک محموله تلویزیون قاچاق به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال شناسایی و توقیف کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حیدر سوسنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس آگاهی عسلویه با انجام اقدامات اطلاعاتی اعضای یک باند فعال در زمینه قاچاق کالا را در یکی از شهرهای بندری این شهرستان شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این باند، کالای قاچاق را از طریق دریا وارد کشور و پس از تخلیه در ساحل آن را به خارج از استان انتقال می‌دادند.
سوسنی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی هماهنگ با سایر یگان‌های انتظامی با استقرار ایستگاه بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور خروجی شهرستان عسلویه، خودروهای حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: در این عملیات هفت دستگاه خودرو سواری توقیف و 80 دستگاه تلویزیون ال ای دی خارجی قاچاق کشف شد.
سوسنی اظهار داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند که در همین ارتباط هفت متهم دستگیر وپس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
6043/7212

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تلويزيون قاچاق عسلويه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان

سردار سعید دادگر گفت: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی در گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادیر هنگفتی پول از آنان دریافت کرده، اما بجای پرداخت سود، به مکانی نا معلوم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی پلیس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد متهم شدند.

سردار دادگر تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان اقرار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد