Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@18:02:32 GMT

چرا پرسپولیس از خرید سینا مریدی منصرف شد؟

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۴۲۷۰

چرا پرسپولیس از خرید سینا مریدی منصرف شد؟

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دیروز پرسپولیس تهران در حالی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده، دو مدافع میانی فیکس خود را در اختیار نداشت. در چنین وضعیتی همه قبل از رویارویی با تیم جنوبی می‌گفتند پرسپولیس شهر بی‌دفاع است و چرا در نقل و انتقالات نیم‌فصل دوم، دفاع وسط خوب خریداری نکرده است؟ به عبارت بهتر در میان نفراتی که دیروز همراه سرخپوشان تهرانی به مسجدسلیمان سفر کردند فقط محمد نادری دفاع میانی تخصصی بود! برخی منتقدان و کارشناسان فوتبال دوباره به یاد نیم‌فصل افتاده و به مدیران و مربیان پرسپولیس یادآوری کردند اشتباه بزرگی مرتکب شده و باید به‌جای چند هافبک حداقل یک مدافع وسط دیگر نیز خریداری می‌کردند اما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. 


دیروز یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس با ما درددل می‌کرد و مدعی شد اگر باشگاه فولاد خوزستان سینا مریدی را به برانکو می‌داد این تیم به مشکل کمبود دفاع وسط تخصصی برنمی‌خورد. طرف می‌گفت باشگاه خوزستانی مبلغ یک میلیارد تومان بابت صدور رضایتنامه سینا مریدی از پرسپولیس خواست که با مخالفت مدیران این تیم بزرگ تهرانی مواجه شد. پرسپولیسی‌ها نمی‌توانستند برای یک بازیکن نه‌چندان مطرح و تازه شناخته شده ۲ میلیارد تومان پرداخت کنند. بر همین اساس حضور سینا مریدی در پرسپولیس منتفی شد. از طرفی سینا مریدی هم به پشتوانه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس چند روزی کلاس گذاشت و سر تمرینات فولاد حاضر نشد تا این باشگاه جنوبی با مبلغی بالا قراردادش را تمدید کند. البته بعدتر باشگاه فولاد خوزستان علت غیبت سینا مریدی را امتحانات دانشگاه عنوان کرد!

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سینا مریدی برانکو پرسپولیس فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سینا اسدبیگی در نقش تونی کروس برای پرسپولیس
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دیروز، ایرانی‌های تورنتو با دیدن آرنولد شوارتزنگر، غش و ضعف کردند
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد