Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حاج‌صفی، مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی مدعی شد شرایط بد زمین ورزشگاه شهدای شهرقدش اجازه نداده است تیمش نمایش خوبی مقابل سایپا داشته باشد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احسان حاج‌صفی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران گفت: بازی چندان خوبی نبود، چرا که در این زمین بی‌کیفیت نمی‌شد بهتر از این بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من نتیجه به دست آمده عادلانه بود و دو تیم موقعیت خاصی برای گل زدن نداشتند. البته ما یک موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. در هر صورت خدا را شکر که حداقل یک امتیاز گرفتیم و از حالا به بازی با سپاهان فکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در سه بازی اخیر دو تساوی داشته است و به نظر می‌آید در این شرایط نمی‌‌تواند در کورس قهرمانی بماند، عنوان کرد: ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم و اگر شرایط اجازه دهد به خواسته خود می‌رسیم. امروز دیدید در این شرایط زمین نمی‌شد بهتر از این بازی کرد. از حالا باید روی بازی‌های بعد تمرکز کنیم.

جرج لیکنز: نمی‌توانم قبول کنم سایپایی اعتصاب کرده باشند/ داور در نشان دادن کارت زرد به دژاگه اشتباه کرد

 

انتهای پیام/

 

R1414/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در شرایطی که از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال حسن اکرمی به عنوان داور اول دیدار سپاهان و استقلال خوزستان معرفی شده اما باشگاه خوزستانی با ارسال نامه‌ای خطاب به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ درخواست کرد تا با توجه به سوابق قضاوت اکرمی در بازی‌های این باشگاه و مشکلات شکل گرفته، با توجه به حساسیت بازی‌های لیگ برتر در خصوص تعیین داور جدید اقدام شود.

در همین رابطه سالاری مدیر رسانه استقلال خوزستان به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: خواسته استقلال خوزستان این است که داور تغییر کند و می گوییم اگر این اتفاق بیتد، بهتر است ولی اگر تغییر نکرد هم مجبور هستیم بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم