Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز آقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طرح افزایش ظرفیت آب شیرین کن بندر «شهید بهشتی» چابهار با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه نصب دستگاه های  (RO)  و تولید آب شرب با سرمایه گذاری اولیه ۴۷ میلیارد ریال و ظرفیت تولید یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز از جمله طرح های قابل افتتاح است.

وی با بیان این که برای طرح توسعه این پروژه با افزایش ظرفیت یک هزار متر مکعب در شبانه روز، ۲۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری نیاز است، افزود: پایداری آب بندر چابهار به صورت ۲۴ ساعته، تامین آب شرب مورد نیاز کشتی ها و شناورها و تامین آب مورد نیاز سرمایه گذاران از نتایج اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، ۸ دستگاه مکنده با ظرفیت ۶۰۰ تن، محصول مشترک آلمان و ماشین سازی اراک با قابلیت تخلیه کشتی های پست پاناماکس ۱۵۰ هزار تنی و ساختمان شماره یک عملیاتی اسکله های بندر شهید بهشتی نیز فردا با حضور دکتر اسلامی افتتاح می شود.

وی اظهار کرد: افتتاح لابراتوار آموزشی با زیربنای ۴۰۰ متر مربع شامل لابراتوار چند منظوره زبان و رایانه ۲۰ نفری دارای سیستم رایانه ای برای هر کابین، سیستم تست زنی، سیستم پخش صوت، تصویر، سرور مرکزی، کلاس کنفرانس ۳۰ نفری و ... از دیگر برنامه های ششم اسفند ماه در چابهار است که برای احداث این ساختمان ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و تجهیزات آموزشی آن یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

آقایی ادامه داد: آغاز عملیات تخلیه کشتی کانتینری و عملیات تخلیه و بارگیری اولین محموله صادراتی حبوبات افغانستان به هند از طریق بندر چابهار با استفاده از تجهیزات استراتژیک جدید با فرمان وزیر راه و شهرسازی از جمله دیگر برنامه هایی است که فردا برگزار می شود.

وی تصریح کرد: بازدید از زیرساخت ها، تجهیزات و اسکله های طرح توسعه بندر شهید بهشتی و ۲.۵ کیلومتر جاده دسترسی طرح توسعه بندر شهید بهشتی از دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به بندر چابهار است.

کد خبر 4551436

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748238

دیگر خبرها

  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • تا پرتاب ماهوار از پایگاه فضایی چابهار وقت زیادی باقی نمانده
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول