Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:31:15 GMT

دژاگه: مستحق دریافت کارت زرد نبودم

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۵۲۳۸

دژاگه: مستحق دریافت کارت زرد نبودم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان دژاگه بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره تساوی برابر تیم سایپا اظهار کرد: بازیکنان سایپا آن قدر به داور بیان کردند که آن صحنه خطا کارت زرد دارد که آخر هم داور به من اخطار داد. من فکر نمی‌کنم که مستحق دریافت کارت زرد بودم و در بازی هم خطای آن چنانی نکردم و اولین خطایی بود که مرتکب شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم داور نباید به اولین خطا کارت زرد بدهد، اما این اتفاق رخ داد و بازی بعدی محروم شدم.  

او درباره اینکه چرا تراکتورسازی در ۲ بازی اخیر خود غافلگیر شد، گفت: ما هم برابر نساجی مازندران و هم در دیدار امروز با سایپا بازی بدی نکردیم و واقعا زمین افتضاح بود. از زمانی که  به ایران آمدم و در لیگ ایران این زمین بدترین زمینی بود که دیدم. در این زمین سخت بود که فوتبال بازی کرد و ما یک تیمی هستیم که دوست داریم فوتبال بازی کنیم. البته ما یک امتیاز از اینجا گرفتیم و دوست داشتیم پیروز شویم، اما در این زمین آسان نبود که ۳ امتیاز بگیریم.  

دژاگه درباره اینکه سایپا ۳ روز است تمرین نکرده بود و ادامه دادن این روند به سود فوتبال ما است، خاطر نشان کرد:  تیم من تراکتورسازی است و اینکه بازیکنان سایپا تمرین نکردند مشکلات خاصی  دارند و من نمی‌خواهم دخالت کنم. این مسائل فقط در لیگ ایران نیست و در لیگ‌های دیگر هم رخ می‌دهد و انشاالله در این موارد پیشرفت کنیم و این اتفاقات دیگر رخ ندهد.  

بیشتر بخوانید: 

دایی روی گسل ناکامی/ سایپا در مسیر سقوط ترمز برید

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

انتهای پیام/ 

اظهارات دژاگه درباره تساوی برابر تیم سایپا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!

به گزارش "ورزش سه"، او که در دقیقه ۸۲ در صحنه‌ای با برایان دابو، بازیکن کنگویی سپاهان رخ به رخ شده بود، دست خود را روی صورت وی گذاشت و با هل دادن دابو کارت قرمز را به جان خرید. این در حالی بود که او ضربه‌ای به دابو وارد نکرده و تنها به هل دادن اقدام کرده بود.

وقتی داور مسابقه کارت قرمز را از جیب خود بیرون آورد عالیشاه، مخالفت جدی با او کرد و حتی قصد نداشت از زمین مسابقه بیرون برود. البته او دقایقی قبل‌تر با یک تنه عجیب سیاوش یزدانی را بدون توپ نقش بر زمین کرده بود و کلاً در طول مسابقه عصبی به نظر می‌رسید.

ویدئو: 331622

شاید شوق پرسپولیس برای گرفتن صدر جدول از استقلال بود که عالیشاه را این‌چنین عصبانی کرده بود به خصوص که آنها در طول مسابقه چند فرصت خوب را برای گلزنی از دست دادند.

عالیشاه که با با وجود مصدومیت خود را به مسابقه رسانده بود از مهمترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل محسوب می‌شود و غیبت او در مسابقه بعدی نیز به ضرر سرخ‌ها خواهد بود. این تصاویر واکنش عالیشاه را به تصمیم داور مسابقه، بیژن حیدری نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • اوسمار: به دلیل جزئیات ریز به صدر نرسیدیم
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند