Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@19:50:08 GMT

سیلی سختی به تروریستها خواهیم زد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۵۵۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان،حجت الاسلام والمسلمین خواجه کریمی،امام جمعه خوانسار در مراسم بزرگداشت شهدای پاسدار لشکر 14 امام حسین در حادثه تروریستی زاهدان که در حسینیه امامزادگان سیدالسادت گلپایگان برگزار شد ضمن تبریک و تسلیت شهادت27 نفر از یاران شهید بزرگوار حاج حسین خرازی در ابتدای دهه پنجم انقلاب اسلامی و محکوم کردن این حادثه کور تروریستی بیان کرد:امروز جامعه اسلامی از بیماری نفاق جریانی و سازمان یافته رنج می برد،امروز امام جامعه نگران جریان نفاق و آفت بزرگ آن برای مسلمین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه و دانشگاه ،وهابیت سلفی تکفیری را نفاق سازمان یافته در جامعه اسلامی خواند و گفت:جریان نفاق به اسم اسلام ،به محتوای اسلام ضربه می زنند.بنی امیه در صدر اسلام،اصلی ترین جریان نفاق بودند و امروز زنده کننده همان جریان پلید،وهابیت است.

حجت الاسلام خواجه کریمی،ضمن بیان این مطلب اساسی که امروز حمایت های مادی و معنوی این جریان برانداز،در عربستان و توسط آل سعود خائن صورت می گیرد اظهار کرد:مرکز اصلی تمرکز وهابیت، در شبله قاره هند و در پاکستان می باشد و از این لحاظ مرزهای جنوب شرق کشور مخصوصاً در استان سیستان و بلوچستان مورد تهدید رواج تفکراین فرقه ضاله است و این یک چالش بزرگ فرهنگی امنیتی است.

خطیب جمعه خوانسار،گسترش بیش از حد جمعیتی این فرقه و تأسیس مدرسه های مختلف علمیه در نقاط مرزی کشور و ترویج تفکر کور ترور و شیعه هراسی را از جمله خطرات تفکر وهابیت خواند.

وی در ادامه امنیت امروز را مدیون رشادت حافظان امنیت دانست و بیان کرد:پاسداران رشید اسلام در کسوتهای سپاهی،ارتشی ،نیروی انتظامی و بسیجی با بذل جان خود امنیت و آرامش را برایمان به ارمغان می آورند و ما مدیون خونها و رشادتهای این عزیزان هستیم.

وی در پایان ضمن درخواست علو درجات برای شهدا و طلب شفای عاجل برای جانبازان این حادثه از درگاه ایزد منان اظهار داشت:وهابیت و حامیان استکباری آنها از جمله آمریکا،اسرائیل و عربستان بدانند که اگر سختی و مشکلات ما را احاطه کند،جان  و مال و هستی خود را برای حفظ اسلام فدا خواهیم کرد و هراسی به دلهای ما  راه نخواهد یافت و سیلی سختی به تروریستها خواهیم زد.

لازم به ذکر است گروههای مختلف مردم،مسئولین مختلف ادارات،نیروهای نظامی و انتظامی،ائمه جمعه و جماعات،حوزه های علمیه در این مراسم حضور داشتند.همچنین اداره آموزش و پروش شهرستان با انتشار بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت پاسداران اسلام به جامعه بزرگ ایران اسلامی،این حادثه تروریستی را محکوم کردند. همچنین ناحیه  مقاومت بسیج گلپایگان،ضمن انتشار اطلاعیه ای از حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم باشکوه تقدیر کرد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: ياران خرازي حادثه تروریستی زاهدان گلپايگان شيعه هراسي دهه پنجم انقلاب اسلامي وهابيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع باران شدید از فردا در ۷ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.
چاپ فاکتور اختصاصی با تضمین ارزان‌ترین قیمت وبهترین کیفیت؟!

سه‌شنبه بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید خواهد شد و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

پنجشنبه گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

در ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • کابوس بی‌بی
  • نتانیاهو و کابوس حمله به رفح
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان