Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحمتی عصر یکشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر راهداری استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر مجتمع‌های جدید خدماتی رفاهی در حال احداث استان از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار بوده و با اتمام عملیات ساخت آن‌ها شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

وی افزود: ۱۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی نیز در حال طی مراحل استعلام خود بوده که با دریافت مجوزهای لازم عملیات احداث این مجتمع‌ها آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل یادآور شد: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز توجه ویژه‌ای به آراستگی و مهیا بودن وسایل گرمایشی و سرمایشی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی انجام پذیرفته تا زمینه‌های جلب رضایت مسافران و گردشگران فراهم شود.

رحمتی در ادامه به ضرورت توجه به وسایل گرمایشی و سرمایشی نمازخانه‌های بین راهی تاکید کرد و افزود: در فاز دوم پایانه مرزی بیله‌سواز نیز نمازخانه‌ای به وسعت ۴۰۰ متر مربع احداث شده است.

وی یادآور شد: طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۷ فروردین سال جدید ادامه خواهد داشت.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: فرهنگسازی بین مسافران برای ادای نماز اول وقت نیازمند برخورداری از زیرساخت‌های مورد نظر و نمازخانه‌های مناسبی بوده و در این خصوص اقدامات مورد نیاز انجام پذیرفته است.

کد خبر 4551494

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل علی رحمتی نمازخانه های بین راهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، این تجمع به همت بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در جلوی نمازخانه این پردیس برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان، اساتید، کارکنان و دانشجومعلمان دانشگاه برخورد خشن نیروهای نظامی به دستور سران این کشورها در سرکوب دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا و اروپا را شدیداً محکوم کردند.

آنها این رفتار متناقض جهان سلطه و استکبار جهانی را خلاف ادعاهای همیشگی آنها در زمینه حقوق بشر دانسته و این رفتارها را نشان ادعای دروغین آنها در عرصه حقوق بشر دانستند.

در پایان نیز بیانیه دانشجویان در این زمینه قرائت شد و دانشجویان با حضور در نمازخانه پردیس نماز خود را به نیت آزادی قدس شریف اقامه کردند.

کد خبر 6093571

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟