Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@04:16:55 GMT

آرد مورد نیاز نانوایان گیلانی تأمین می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۷۵۶۹۶

آرد مورد نیاز نانوایان گیلانی تأمین می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان کاهش سهم آرد نانوایان آزادپز را موضوعی کشوری دانست و گفت: آرد نانوایان گیلانی به میزان مورد نیاز تامین می‌شود. ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ سیدمحمد احمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی اخیراً برای نانوایان گیلانی به ویژه نانوایان آزادپز استان به وجود آمده است استانداری گیلان رایزنی‌هایی برای حل این مشکل انجام داد بنابراین آرد مورد نیاز این واحدها تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با تأکید بر اینکه کاهش سهم آرد واحدهای نانوایی آزادپز موضوعی مختص استان نیست و مسئله‌ای کشوری است عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که انجام شد در حال حاضر سهم آرد نانوایان آزادپز گیلان تا میزان بالایی تامین شده است.

احمدی رایزنی استانداری گیلان با شرکت بازرگانی دولتی کشور جهت رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های نانوایی‌های استان را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: از تمامی واحدهای نانوای استان گیلان که در روزهای اخیر با وجود مشکلاتی در حوزه سهیه آرد با سیاست‌های دولت همراه بودند تشکر می‌کنم. 

نانوایان آزاد‌پز گیلان به‌دلیل اجرای طرح سهمیه‌بندی با کمبود آرد مواجه‌اند‌خوزستان | سهمیـه آرد نانـوایان شهرستان شوش افزایش می‌یابدفرماندار اردبیل: کمبود آرد نداریم

وی با تأکید بر اینکه دولت برای هدفمندسازی یارانه‌های نقدی در حوزه آرد و نان سیاست‌های مشخصی را تدوین و اجرایی می‌کند خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سرانه مصرف 7 کیلو آرد برای هر نانوا الزامی است و دولت برای تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها برای ماه اسفند هیچ مشکل خاصی ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان ضمن درخواست از نانوایان استان برای حفظ آرامش اظهار داشت: از واحدهای نانوایی گیلان انتظار داریم همچنان امر تولید نان را ادامه دهند و در صورت بروز کم و کاستی‌هایی در حوزه سهمیه آرد مراتب را از طریق اتحادیه‌های مربوطه منعکس کنند.

احمدی به مقدار یارانه‌ای که دولت برای خرید تضمینی گندم می‌پردازد اشاره کرد و بیان داشت: طبق دستورالعمل‌های تعیین شده هم‌اینک دولت برای نانوایان دولتی پز حداقل هزار و 200 تومان و برای نانوایان آزادپز نیز حداقل 900 تومان برای هرکیلو گرم گندم یارانه می‌پردازد.

وی کمک به مصرف‌کنندگان و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه را از اهداف دولت برای پرداخت یارانه‌های نقدی دانست و تصریح کرد‌: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها از یک سو و حمایت مؤثر از کشاورزان و کسانی که به امر تولید گندم مشغول هستند از دیگر اهداف دولت برای پرداخت یارانه‌های غیرنقدی است.

انتهای پیام/‌ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۷۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات

به گزارش پارس نیوز ، ارسلان مالکی شامگاه هشتم اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از سایت نهضت ملی مسکن بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بعضی از شهرهای لرستان تأمین زمین نهضت ملی مسکن با تأخیر مواجه شده و همین موضوع باعث شده است که برای همه متقاضیانی که تائید نهایی شده نتوانیم زمین مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بازدید امروز از سایت نهضت ملی مسکن در استان و بروجرد و جلسه شورای مسکن به این منظور انجام شده تا تدبیری برای تأمین و تعیین تکلیف اراضی مورد نیاز انجام شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: در سایت مسکن ملی بروجرد زمین مورد نیاز تأمین شده و پروژه شروع شده است، در سایت مشکلاتی مانند تسهیلات وجود دارد که با حضور استاندار موضوعات مطرح می‌شود و رفع خواهد شد.​

مالکی با اشاره به زمان واگذاری و اتمام کار، افزود: طرح نهضت ملی مسکن چند بخش و متغیر دارد که تأمین زمین، آورده مردم و بخش تسهیلات متغیرهای نهضت ملی مسکن است.

وی تصریح کرد: آنچه باید دولت پیگیری کند تسهیلات است که تلاش می‌کنیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم تا فشار کمتری به مردم وارد شود.​

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با هم‌افزایی و مدیریت صحیح سایت مسکن ملی بروجرد تا سال آینده تکمیل و واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مالکی با اشاره به طرح جوانی جمعیت گفت: در طرح جوانی جمعیت خودمان را مکلف می‌دانیم برای همه مشمولین زمین مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی بیان کرد: در بروجرد هم خوشبختانه تأمین زمین مورد نیاز با مشکلی مواجه نیست اما در بقیه شهرها مثل خرم‌آباد تأمین زمین طرح جوانی جمعیت تابع همان نهضت ملی مسکن است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۵ هزار هکتار تأمین زمین انجام شده و بالغ‌بر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در مراحل مختلف اجرا هستند.

مالکی اضافه کرد: در طرح جوانی جمعیت وعده کردیم که ۷۰ هزار قطعه زمین را تأمین کنیم که خوشبختانه وعده سال گذشته محقق شد امسال هم برای مشمولین زمین مورد تأمین خواهد شد.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند